Piercings

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door JustSanne, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Wat is de beste tijd om tepelpiercings te verwijderen als je na de bevalling borstvoeding wilt geven? Volgens mij groeien de gaatjes redelijk snel dicht.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb geen idee, maar mijn gevoel zegt zo snel mogelijk eruit halen zodat het mooi kan helen voordat je kindje geboren wordt. En je niet nog met wondjes zit wanneer je je kindje er aan legt.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    De wondjes zijn waarschijnlijk al heel lang geheeld, tenzij je ze net hebt laten zetten. Door de groei van je borsten kunnen de gaatjes anders heel groot worden en kan de piercing ook ongemakkelijk gaan zitten. Ook kan door de veranderende stofwisseling het metaal gaan irriteren.
    Je kunt volgens mij van die speciale meerekkende kunststofstaafjes kopen om in je piercing te houden (net als bij navelpiercings).

Hou er bij het voeden rekening mee dat je iets meer kans op lekkages hebt. Dat is trouwens al tijdens de zwangerschap zo.

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik heb wel eens kraamvrouwen ook met tepelpiercings, die ze gewoon blijven dragen en tijdens het voeden eruit halen. Dit kan gewoon hoor, het is alleen even een raar gezicht als je bijvoorbeeld gaat kolven, je hebt er gewoon 2 extra gaatjes bij ;)

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :oops: oke, sorry, dan had mijn gevoel het dus helemaal verkeerd :oops:

6. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    oke...thnx voor de antwoorden. M'n vriend wil graag dat ik ze eruit haal...maar ik vind het juist mooi staan...maar die speciale staafjes ga ik in ieder geval wel bestellen...voor m'n navel heb ik er al 1.

7. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    oke...thnx voor de antwoorden. M'n vriend wil graag dat ik ze eruit haal...maar ik vind het juist mooi staan...maar die speciale staafjes ga ik in ieder geval wel bestellen...voor m'n navel heb ik er al 1.

Deel Deze Pagina