Hoi! Onze ventje had tot.vorige week twee slaapjes. De ochtendslaap was zo' n 30 -45 minuten en de middagslaap rond de 1, 5 uur. Nu slaapt hij ' s ochtends 1,5 uur en in de middag tussen den1,5 a 2 uur. De rest van de dag vermaakt hij zich wel, maar wil dicht bij mij zijn. Hij is.begonnen met loslopen, zou dit ermee te maken kunnen hebben?
Hij kan ook sneller moe zijn omdat hij loopt of misschien een groeispurt? Mijn dochter slaapt normaal 1x 1,5 uur en ze heeft vanmorgen een uurtje extra geslapen van 8 tot 9 en ze ligt er nu weer in, alweer een dik uur. Ik denk ook van de warmte..
Denk van de warmte mijn meisje slaapt overdag bar slecht (alleen hazen slaapjes) en ligt nu ook al meer dan 2 uurtjes te tukken.
Hier juist 't tegenovergestelde... Dennis wil volop genieten van 't mooie weer lijkt 't wel... Normaal gesproken slaapt hij nu nog 1 keer overdag en dan gelijk zo'n 2,5 à 3 uur. Maar de laatste dagen is't met een anderhalf uur bekeken. En dan duurt een dag best lang vanaf 6.00 uur...haha! Op z'n kamer is het ook juist het koelst van het hele huis, zo'n 19/20 graden dus daar ligt het ook niet aan. Nu ook, normaal ligt ie er om half 7 / kwart voor 7 in, maar meneertje is nog klaarwakker nu. Ach ja, zo lang het gezellig blijft is er niets aan de hand.