Vitamintabletten

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ssgerundt, 29 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Omdat onze dochter weinig fruit en groente eet, heb ik van de week vitamientabletten gekocht van davitamon (die met het zonnetje), maar ze wil ze niet. Zegt dat ze niet lekker zijn ;)
    Hebben jullie misschien een idee hoe ik ze naar binnen kan krijgen bij haar?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm heb je voor kinderen ook niet een multivitaminendrankje? :)

3. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Weet ik niet, zou misschien een idee zijn.
    Als ik het maar door het drinken kan mengen, want medicijnen neemt ze ook niet in.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wat ik met asperientjes wel doe.. is ze vermalen tussen 2 theelepels en dan in een beetje water/melk/limonade.. :)

maarja... dat werkt ook maar 2 keer.. en dan trapt ze er ook niet meer in dus dat werkt ook niet echt permanent :)

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Mijn zoontje slikt van die multivitamines in snoepvorm, hij vindt ze heerlijk. Misschien een ander merk proberen en dat ze die wel lekker vindt..
    Ik maak het altijd heel spannend alsof het een grote beloning is die hij krijgt..

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hier de kauwtabletten in de vorm van een beertje van Optimax, die vindt ze lekker. Ik geef ze eigenlijk voornamelijk in de winter, dan kan ze wel wat extra vitamines gebruiken. Heb wel het idee dat het helpt, ze was deze winter aanzienlijk minder verkouden.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier noemen we de vit.tabletjes snoepjes :D. Ik heb ze van Dagravit en ze zijn mierzoet :$. Maar Jasmijn vindt ze lekker. Misschien is dat een optie?

8. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    wij hebben ook de beertjes van optimax.
    Liam vraagt er vaak zelf om. Hij vind ze erg lekker.
    Ze zijn wel erg hard.

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb ook die zonnetjes mijn dochter klaagt veel dan ze pijn heeft maar dan wil ze gewoon aandacht dan geef ik die zonnetjes in plaats van een zuig tablet

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Die zonnetjes vind Joris dus ook niet lekker. Ik heb nu van dagravit, kids-extra, ook framboos, maar die eet hij wel... Zijn kleine sponsbob figuurtjes...

11. Karin38

Karin38 Lid

28 mei 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij eet op het moment (nou ja moment, duurt inmiddels al maanden) ook ontzettend slecht. Om er toch voor te zorgen dat ze groente en fruit binnen krijgt (en dus vitamines) geef ik haar nu 1x per dag een fles gevuld met een groente en fruit sapje. In het begin moest ze die niet. Maar toen ik die liet staan en zoiets had van als je dorst heb pak je die wel ging het goed.

Hoop dat het gauw overgaat en ze toch weer gewoon gaat eten zodat dergelijke dingen niet meer nodig zijn.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Ow heb je ze van spongebob? Dan zal ik ze ook eens gaan halen :)
    Hopen dat Erik ze opeet. Tijd geleden geprobeerd met kauwvitamines dat vond ie lekker tot op het einde van het snoepje, toen werd het schijnbaar bitter en luste hij het niet meer :(

Je hebt ook vitamine drank van de sterke beer! Die doe ik door de ranja bij Erik. Drogisterij.net

Maar een pilletje is handiger. Dan weet ik iig zeker dat ie alles op heeft ;)

Deel Deze Pagina