Wie heeft dit nog meer? Vaak als ik niet kan slapen en ik kijk naar de maan, dan is het of (bijna) volle maan of de maan is zoals vannacht en gisterennacht heel fel. Ik merk dat ik heel druk ben in m'n hoofd en m'n draai in bed niet kan vinden. Herkend iemand dit of en ik gewoon gek
Geen idee... Al kon ik ook niet in slaap komen maar dat heeft meestal te maken dat ik een avonddienst gehad heb en gewoon nog veel te wakker ben...
Wat me dan wel weer opvalt, als ik dan de volgende dag op Facebook kijk, zie dat er meer mensen niet konden slapen.
Heel toevallig kon ik afgelopen nacht ook niet in slaap komen terwijl ik daar nooit geen moeite me heb.
Ja heb ik ook af en toe. Of ik val gewoon in slaap en word even later onrustig wakker en blijf onrustig in bed liggen. Maar heb afgelopen nacht nergens last van gehad.
De maan heeft vast en zeker invloed, maar hoe dat werkt heb ik geen idee van je ziet ook meestal dat rond volle maan kinderen en dieren ook veel drukker/onrustig zijn, ook met een storm
Nou dat zou een hoop verklaren. Ik heb zo rot geslapen vannacht! Normaal door Finn...die staat dan 1 of 2 keer aan mn bed. Maar die was er nu pas om 8.30!!!!
Dat verklaart een hoop, onze hond was zo onrustig vannacht. En herinner me dat ik gisterenavond nog dacht "wat mooi de maan zo vol en fel". Nou dat zal ik dus maar niet meer denken want heb nu een stijve nek van het ineens wakker worden door de hond die aan een deur zat te krabben... Dachten dat ie naar de wc moest ofzo! Zal dit onthouden!
Hier ook al zo'n slechte nacht!! (nu heb ik er ook wel oorpijn bij hoor, maar op het moment van naar bed gaan was dat er even niet en heb toch tot half 2 wakker gelegen)
Ehm hier ook onrustig geslapen vannacht. Slaap vaker slecht, zAl eens opletten hoe de maan dan staat....
Ik denk het wel. Toevallig vannacht wel goed geslapen, want de kinderen hebben me een beetje laten slapen vannacht . Dat is wel eens anders.
mijn man moet echt de gordijnen beneden al s avonds dicht doen als het volle maan is. Als hij even naar buiten zou kijken/gaan is ie wakker en slaapt hij niet meer. Hij heeft daar dus ook erg veel last van. Ik niet, slaap gewoon.. hihi
Ik heb heerlijk geslapen vannacht, als een blok. De nacht ervoor ook. Ik geloof daar zelf niet in maar zie het gewoon als toeval als mensen niet lekker slapen als de maan heel fel is. Wel grappig, een toepasselijke gebruikersnaam bij dit topic.
Klinkt heel bekend. al weet ik pas de dag erna dat het volle maan was. Dan heb ik heel slecht geslapen en hoor of zie ik dat het weer volle maan was. Dit heb ik al jaren, ik weet niet beter. Mijn moeder heeft het idem dito vandaar dat ik op gegeven moment ook achter kwam dat het precies dan is.
Hahaha die had ik zelf nog niet zo gezien @ Toeval: Ben ik zelf niet zo zeker van dat dit bij mij het geval is. Ik kom er eigenlijk altijd naderhand achter.
Nooit bij stilgestaan dat dit van invloed zou kunnen zijn op het slapen. Nou slaap ik als een roosje sinds onze kleine er is, alle uurtjes die ik kan pakken lig ik diep in coma. Mijn vriend daarentegen is een slechte slaper. We zullen er eens op letten.
hier ook een hele slechte nacht, heb werkelijk ieder uur gezien. en moest er om half 6 alweer uit, dus vanavond maar op tijd naar bed