Lodger Bunker te warm?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dochter zit (nouja ligt) sindskort in de buggyzit. Ik heb een Lodger Bunker als voetenzak. Nou heeft ze het ontzettend warm, ze komt er bezweet uit..

Ik weet niet zo goed of ik haar nu een dunner jasje/vestje aan zal doen of de booster eruit halen..

Vroeg me af of meer kindjes hier last van hebben en hoe je het oplost..

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja onze dochter had het ook steeds te warm, ook zonder jasje of zonder die booster erin...
    Ik heb hem uiteindelijk verkocht want ze kwam er altijd heel bezweet uit (gelukkig heb ik er zelf ook niks voor betaald want we kregen hem gratis toen ze mee heeft gedaan aan een fotoshoot voor lodger )
    Maar ik blijf nu het zelfde probleem houden met een gewone voetenzak en weet eigenlijk ook niet meer hoe ik het op moet lossen, want zonder jasje lijkt me te koud ?

Ik lees even mee!

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    De bunker is idd heel warm, ik haal m'n zoontje er ook vaak aardig warm uit. Ik doe 'm boven de 5 graden iig geen jasje aan in de bunker en zowiezo geen dikke winterjas als ik het wel doe. Zodra het meer dan 10 graden wordt, dan haal ik de booster eruit. Sinds ik 'm geen jasje aan doe in de bunker haal ik 'm wel warm maar niet bezweet eruit, al een verbetering.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik heb het probleem ook maar dan zonder bunker..
    heb hier een dikke voetenzak die tot aan haar borst komt maar ze zit met de rijrichting mee dus ze krijgt de volle wind op haar lijfje dus dikke jas aan en in de zak maar ze komt er bezweet uit kan moeilijk zonder jasje watn dat vind ik dan weer te koud dus als het wat warmer is zonder extreme wind heeft ze een wat dikker vestje aan met haar poncho erover.. heb geen andere oplossing :(

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik doe ze geen jas aan in de bunker, maar een vest met warme voering van binnen. Dan komen ze er altijd lekker warm, en niet te warm uit.
    Ondertussen heb ik de booster er al uit, die doe ik er alleen in als het rond de 0 graden is.
    Want als die erin zit, liggen ze ten eerste erg krap en ten tweede te warm

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Probeer eerst eens met de booster er uit, en wel gewoon een jasje aan, maar pak ze niet helemaal in met de bunker (sluit hem niet te hoog) hier werk hij wel fijn ook met winterjas aan.

7. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik heb ook de Lodger bunker en ik gebruik em zonder booster. Ik heb voor mijn dochtertje geen winterjas (daar vind ik ze altijd zo'n propje in..) maar een dik gevoerd vest, sjaaltje & muts. Ons meisje heeft het snel warm, maar zo is het niet té warm voor d'r. Als het weer kouder wordt, doe ik de booster erin.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Tamaraliza: Idd hier hetzelfde!!

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Die dingen ademen heel slecht. Finn heeft geen bunker, maar wel zo'n wrapper gehad toen hij klein was...en daar zweette hij ook altijd zo erg in. Hij heeft, net als zn vader, gewoon luchtige stoffen nodig.

Deel Deze Pagina