hey meiden ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik ben zoooooo weg van de pop van sultana maar ik eet die dingen nooit ! heeft er iemand zegels voor mij ! ik zou je oh zo dankbaar zijn Thanks en help help Edit moderator: Verplaatst naar Te koop gevraagd. Gratis dingen vallen hier ook onder
hihi ik ben zelfs al lid van de hyves van Mr Jummy ! haha echt leuk ! en ..... ik hoop dat we alle 2 genoeg zegels krijgen meiden pb me ! of zet hier ff wat thanks
Tjeetje 20 euro Zijn die mensen wel helemaal lekker? En schaars zijn ze ook nog niet. Bij ons in het dorp hadden ze nog een hele doos. Kan jullie niet helpen aan zegels. Heb zelf 4 pakken voor die pop gekocht en nu krijgt manlief elke dag een pakje mee, maar verder eten wij ze ook nooit.
Grappig! Toevallig heeft ons dochtertje gisteren van haar oom, mijn broertje, Mr Jummy gekregen! En hij valt goed in de smaak (ook bij papa en mama! )
ik heb pb gestuurd maar weet niet of het goed is gegaan ! maar ik wil ze zooooooooooooo graag ! pb mij anders ff als het niet is gelukt ! groetjes Emma
Bij mij is ie overgekomen heb je al pb terug gestuurd en heb evt nog 1 zegel weet niet hoeveel je er nodig heb
meiden ik heb mijn zegels ! super bedankt ik ga de pop halen en lekker veel mee spelen samen met Tim ! thanks
Ik zou ook heel graag nog zegels willen hebben....wij eten ook nooit sultana's! Wie heeft er nog wat liggen? Bedankt!