Iemand enig idee waar ik een zwarte pietenpak kan kopen voor een 2 jarige ? Overal hebben ze pas vanaf 4 jaar..
Vorig jaar vielen ze van kruidvat erg klein dus waarschijnlijk kunnen die van 4 jr wel. Ik had voor 6-8 jr en die was te klein bij zoon van ruim 6....
Ons zoontje is nu ook twee jaar.. vorig jaar kleinste pietenpak van ah gekocht.. en nu van de action.. er staat inderdaad vanaf 4 jaar op of maat 104.. maar past goed Anders even kijken of er eentje uit de verpakking is en kijken hoe het valt?
Toevallig zowel bij de action en de kruitvat een 110 gekocht. Die van de kruitvat past mijn tweejarige (92/98) niet. Veel te groot. Die van de action past hij prima. (Shirt bij broek in)
Als het voor "buiten gebruik" (zoals de intocht) is, kun je prima zo'n pakje voor 4 jaar kopen. Meestal vallen de pakjes vrij klein uit en als je hem dan ook nog eens over de kleding en jas wil aantrekken, gaat het niet passen. Ik heb ook nog even voor je gekeken op marktplaats. Dit is een mooi pakje in maat 98: https://link.marktplaats.nl/m1222282410
Ik heb ze bij de ah gevonden voor onze kleinste man. Wat doen jullie eronder? Met vest of jas word het zo propperig.
Action valt meestal heel klein. Ik heb daar de grootste maart gekocht die ik kon vinden. Moet t nog ff open maken om te zie hoe groot ze zijn.
Inderdaad gewoon even uit de verpakking halen. En iets te groot lijkt me ook niet onoverkomelijk; ik koop ze vaak expres wat groter, inderdaad voor over een jas ofzo en dan kunnen ze hem ook een paar jaar aan (ieder jaar een nieuw pakje kopen vind ik in het geval van verkleedkleding die ze max. twee keer per jaar dragen onzin).
Ligt helemaal aan waar naartoe ze het aan doen en wat voor weer het is. Met een intocht buiten gaat er met koud winderig weer echt een jas onder.
Dankjewel dames. Het is voor binnen gebruik, sinterklaas komt bij ons op bezoek Ik zo even langs de action! En anders even Kruidvat proberen Bedankt!!
AH en Action, maar die vallen ook vrij klein, dus als je gewoon de kleinste maat koopt, zit dat echt prima.
Ik doe er altijd een zwart shirt onder, maar voor buiten gewoon de jas erover. Met broek (en zwarte maillot) en muts is dat Piet-ig genoeg
Bedankt zat te twijfelen over thermo ondergoed en een paar longsleeves met de dikke maillot maar dan denk ik te ingewikkeld. Jammer dat ze die einde jaars pakken zo dun maken!