Hallo dames, Al enige tijd ben ik op zoek naar een pietenpakje voor mijn zoontje. Ik was waarschijnlijk ook wel iets te vroeg met zoeken, maar ook nu kan ik ze nog niet vinden. Zoonlief zit nu in maat 80/86, en de pakjes die ik heb gezien zijn allemaal te groot. Wie heeft de gouden tip? Vind het zo schattig zo'n klein pietje Prenatal heeft ze vaak wel in kleinere maat, maar dat zijn van die pyjama achtige pakjes en die vind ik dus niet leuk
Ik heb altijd de ne maatjes bij de etos gekocht. Ze hebben ze altijd vlak voor de aankomst van de goedheiligman. Ik heb daar maatje 74 en een jaar later 86 gekocht.
Bij Etos zag ik ze nu inderdaad ook in de folder staan, maar de kleinere maatjes zijn ook van die pyjama achtige stofjes. De 'gewone' pietenpakjes gaan vanaf 98 zag ik staan..
Ik heb via Mp een pietenpakje wel idd pyjama stof...maar doe er iets onder.... Idd in die maat erg moeilijk te vinden
Heb die van etos maat 74/80 dochter 84-85cm en ik ga alleen broek aandoen met pijpen omhoog staat echt leuk en warm op zwarte maillots. Verder gewoon jas aan en op hoofd hoofdbandje met veren ook van etos. Mutsen van pieten houdt ze niet zo die zitten niet lekker.