Dag allemaal, Graag wou ik met mijn kind van bijna 4 jaar Pieter Konijn. Echter staat er een leeftijdsgrens bij van 6 jaar. Mensen die al naar deze film zijn geweest? Is het erg spannend?
Staat er bij de tv serie ook een leeftijdsgrens? Anderd kun je dat vergelijken. Als ze het op tv niet eng vind en dat is ook vanaf 6 jaar zal de film toch ook wel meevallen? Op tv vind ik Pieter Konijn echt heel leuk voor zelfs al peutertjes.
Oh ik wilde t ook weten, maar dan voor een 2, 3 & 4 jarige. Pieter konijn op Netflix vinden ze niet eng.
Ik ben donderdag met mijn kinderen geweest. De jongste is drie. Ze heeft in een deuk gelegen om die film. Er zat 1 "enge" scene in. Dat de eigenaar van het huis een hartstilstand krijgt. In haar beleving ging de beste man slapen,omdat hij moe was van achter pieter aan te rennen
Dank voor de reacties. De serie op Netflix vind ze super leuk. Wel vind ze de vos wat spannend. Dus misschien wat dat betreft dat ik het nog maar even laat. De trailer heeft ze gezien en die vond ze heel leuk. Tis een gevoelig meisje, dus misschien nog maar even wachten tot ze wat ouder is.
Tv serie en film hebben totaal verschillende insteek. Er blijft in de film niks over van het beeld en de wereld van Beatrix Potter zoals zij die heeft geschapen. Dus als je echt fan bent van de oorspronkelijke verhalen (net als ik) dan is de film een no-go.
Vanochtend geweest. Superleuke film. Wel anders als de tekenfilm. Geen gevechten met meneer vos maar wel met de nieuwe meneer Verhoef. Maar heel leuk. Zoontje leefde heel erg mee met de film.