Wij willen zo meteen een dagje weg, en ik dacht aan zeehondencentrum pieterburen. Alleen nu ik kijk hoe groot hij is twijfel ik, onze zoon is pas 1, dus hij kan alleen maar kijken. Is er genoeg te kijke ? En het lijkt zo klein.. ben je dr met een uur door?? Tis niet om de hoek, dus ik twijfel of we niet beter ergens anders heen kunnen gaan..
Het is leuk, maar niet supergroot en voor een dreumes misschien niet veel te zien. Ja, zeehondjes maar de rest is (lang geleden hoor) veel informatie en weinig voor kinderen. Ik zou het dan wel combineren met iets anders in de omgeving. Nienoord in Leek bijvoorbeeld?
Wat een leuk park! Alleen daar is J echt nog te klein voor ik dacht dat al met pieterburen. Kunnen we dat beter later doen als die groter is denk ik.. Wij wonen in overijssel, tegen friesland aan. Dus opzich kunnen we wel wat kanten op. Ik zie nu bijv. Dat artis net zo ver rijden is als pieterburen
Dan zou ik Artis doen, haha. Hoewel ik dierenpark Amersfoort veel leuker vindt. Pieterburen is leuk, maar klein en je zoon kan er verder eigenlijk niks.
Ja? Ik ben dus nog nooit in artis geweest (schaam schaam) amersfoort is ook heel mooi! Mijn favoriet is burgers, maar daar waren we in maart nog hahahaha. We gaan naar artis! Heb dr zin in!
De naturij in Drachten is een erg leuke kinderboerderij. Ook de moeite waard, niet duur en veel speeltoestellen, dieren, verkeersparkje (voor later dan) Anders aqua zoo in Leeuwarden, heerlijk wandelen en dieren kijken...
Oh, en monkeytown in Wolvega is hier voor jong en oud een hit. Als je een relaxed dagje zoekt kan je kindje lekker spelen en papa en mama rustig zitten
Ja deze vinden onze kids ook erg leuk. Toevallig vorig jaar eens terecht gekomen en zeker de moeite waard en heel goedkoop. Pieterburen viel mij tegen
Vast dan, wolvega is 1 afslag verder haha. Aquazoo is ook heel mooi! Ook enkele maanden terug geweest. Die in drachten noteer ik, das een drie kwartier rijden gok ik. Monkeytown ook? Hoorde ik laatst ook ja, was twee weken terug in ballorig en dat viel me tegen, was die net te klein voor. Artis vandaag was geweldig, heerlijk!
Monkey town verschilt per locatie. Leeuwarden vind ik helemaal niks, gewoon een hal met wat speeltoestellen en springkussens. Groningen is erg groot en dan verlies ik de kinderen uit het oog. In Wolvega heb je als je binnen komt rechts plek voor grotere kinderen (glijbanen, klimtoestellen etc) en links de baby en peuterhoek met ballenbak en bouwblokken. Beide kanten hebben voldoende tafeltjes, en vooral bij de kleintjes heb je echt overal zicht op.
Ah nice! Gaan we daar binnenkort eens heen! Zolang ik maar niet mee doe, laatst met ballorig had ik me toch een last van mn buik erna