Welke fietskar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mavi derya, 19 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Omdat ik straks met de fiets weg wil kunnen ben ik op zoek naar een fietskar voor mijn 2 dochters.

Nu kan ik er van iemand eentje overnemen van het merk kidcar. Maar volgens mij is het een vrij oud model en ik las op internet dat de productie van het merk kidcar al 2 jaar geleden gestopt is dus dat onderdelen beperkt of niet meer verkrijgbaar zijn..
    Dus daar twijfel ik nu weer aan..

Heeft iemand hier een goede of slechte ervaring met een merk of type fietskar?

Hij moet voor twee kinderen zijn en ook als buggy te gebruiken zijn.

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Goede ervaringen met de kidcar! Zowel achter de fiets en als buggy!
    Op elk terrein ideaal om te gebruiken.
    Deze ook 2e hands via marktplaats, geen moment spijt!

3. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik heb ook een kidcar gehad. Maar weer verkocht, gebruikte hem erg weinig. Was er heel tevreden over! Fijn als kar en ook al buggy prima. Niet te lomp, kon er een kruidvat mee door als ik de juiste paden koos, wat me met mijn huidige duowagen niet lukt.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Maar zouden jullie het niet waardeloos vinden als er geen onderdelen meer voor zijn te bestellen?

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Deze kan ik overnemen voor 100 euro met baby en peuter schaal. Iemand een idee hoelang een peuter in een peurerschaal moet?
    En of een baby en een peuter schaal naast elkaar erin kunnen?

Bijgevoegde bestanden:

6. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    #6 Victoria30, 19 feb 2017
    Laatst bewerkt: 19 feb 2017
    Ik heb een hema fietskar tweedehands. Dat is van zo'n tijdelijke actie. Dus ik kan ook niet meer aan onderdelen komen. Sommige onderdelen zijn universeel bij veel karren. Als je bang bent dat je niet meer aan items kunt komen zou je even kunnen kijken of de items die ze gebruiken anders zijn dan die van andere merken.

Onze peuter kan gewoon los in de fietskar. Maar wij hebben weinig hobbels ed op de weg. Wat trouwens handig is is een spiegel om zicht te houden op wat achter je gebeurd. Vind ik zowel voor de kinderen als voor het verkeer een fijn idee.

7. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Peuterschaal ken ik niet, babyschaal gebruikt toch ongeveer 7-8maanden. Een babyschaal en peuter (zonder schaal, maar in het zitje met gordel) passen prima naast elkaar.
    De onderdelen zijn redelijk universeel (ook vergelijkbaar met hondenkar), een fietsenmaker kan een probleem vaak zo voor je oplossen

Deel Deze Pagina