Iemand uit Tilburg die kan zeggen of er sneeuw ligt? Ik moet er straks heen en geen zin om door sneeuw te moeten rijden.
Ook hier een edit: Hier sneeuwt het nu ook. Kleine vlokjes en blijft nog niet liggen. Maar ziet er wel mooi uit
vanmorgen een iiiiiieeeeeniieeeee minie beetje sneeuw op de daken end e autodaken. we gaan vandaag een slee halen en skiboots voor de kleine man en morgen sleeén. sneeuw of geen sneeuw..ggrrrr we hebben nu lang genoeg gewacht op pietje met zijn sneeuw.
Ooh ik ben jaloers op de mensen bij wie het sneeuwt, ik wil oohook!! Maar helaas, strakblauwe lucht hier (wel ijskoud, -1 net en alles is wit van het ijs)
Hier komt de zon nu door. Vanmorgen waren de auto ramen bevroren en krabben maar! Midden-limburg hier.
en Meppel en Zwolle ook sneeuw gehad vanmorgen, maar nu niet meer Wel grijs en grauw dus van mij mag het hoor.. heb de boodschappen binnen
Hmm dan wonen we relatief dicht bij elkara en dan nog verschil.. haha. Naast een positieve test dan ook maar hopen op sneeuw