Ik ga bui'en radar ook maar even checken, hier wel een hele witte lucht maar geen sneeuw.. Zelfs niet een vlokje!! Hmm.. Bij 1 uur.. Hmmm, maar veel is het niet.. maar ach met een klein beetje zijn we ook blij
Hier ook....Ik zit nu op mijn werk en tot mijn grote schrik sneeuwt het nu. Gelukkig niet hard, beetje motsneeuw. Het mag wel even in de lucht blijven hangen tot ik thuis ben. (Ben om 12.45 uur vrij namelijk.) Ik vind sneeuw voor kinderen erg leuk, maar zelf heb ik er he-le-maal niks mee.
Er is chaos in Duitsland door de sneeuwval. En dit komt op NL af: NiederschlagsRadar.de - Aktuelles NiederschlagsRadar Deutschland - RegenRadar Deutschland - Wetter
Gaaf Caithlin. Dat is hier niet aan de orde. De sneeuwkaarten en radars geven volgens mij nu ook elk uur een ander beeld. (wel positiever hoor). In Duitsland melden ze chaos op de wegen door de hevige sneeuwval. En dat front komt hier heen. Hoop maar dat er nog wat sneeuw overblijft voor ons.
Oh Aszz, ben je zo dankbaar voor die site. Op pietsforum zitten ze alleen maar op elkaar te kakken. En hier krijg ik echt info waar ik op zit te wachten. Nogmaals bedankt!
Ik denk dat jullie meer sneeuw krijgen dan hier hoor! Nu hebben we wel een pluim sneeuw te pakken, maar het grootste front trekt zuidelijker dan hier langs, en volgens mij zit je in Apeldoorn juist goed
Dat hoop ik dan maar, maar vooralsnog krijgen ze onder de grote rivieren de grootste klapper. Het is hier gestopt, niet blijven liggen, dus ik wacht nog steeds (on)geduldig af. Maar ben blij dat jij ook je sneeuw hebt. En je weet nooit wat dat mooie duitse frontje doet.