Pietje zegt sneeuw?!?!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blondi, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    laat maar komen kei leuk voor de kids :D:D en ja vroeg is het niet vorig jaar hadden we de eerste sneeuw in oktober en nou is het bijna december ;) en ja ik moet ook op de fiets overal heen maar vink nie zo erg als regen

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    oh nee geen sneeuw :(
    Dan durf ik echt niet te fietsen met mijn dikke buik, maar op een andere manier kan ik niet naar het werk komen..

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ik fiets gewoon door altijd wahhahah alleen wel rustig :D

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik wil geen sneeuw. Heb het helemaal gehad met sneeuw sinds fgelopen jaar.

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    als het sneeuw alleen op het gras kwam vind ik het heel leuk maar ja helaas ook op de wegen en moet er toch doorheen rijden en mijn man ook veel voor zijn werk dus tja dan liever geen sneeuw

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.106
    2.252
    113
    Brabant
    ik ben gek op sneeuw hoor, maar nu met de dikke buik en dadelijk met inimini wordt het toch lastig...
    Had al bedacht dat inimini in de draagdoek ging en isabella op de slee, maar weet nog niet of dit wat is...

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

vanaf donderdag geven ze nu allemaal sneeuw! ben helemaal blij hahaha..

over de wegen waarschijnlijk hebben ze nu eindelijk geleerd van vorige jaar. en zoals hier in de gemeente zijn er 2 mensen geweest vanuit wintersport landen die hebben verteld hoe hun het doen

de wegen hoeven helemaal niet slecht te zijn maar omdat ze in nederland gebrek aan kennis hebben.blijven ze veelste veel doen.

ik bedoel in de wintersport landen zijn de wegen schoon en goed. terwijl er wel een meter sneeuw ligt

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ja 25 cm dan;)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou van mij mag er wel sneeuw komen maar over een maandje ofzo... vind eind november veel te vroeg, we moeten nog de hele winter...

11. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Eerst zien en dan geloven

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Tv1 ( de eerste belg) had het er ook al over.
    Vandaag is de teletekst wel weer veranderd , naar woensdag regenbuien en donderdag kans op winterse buien.
    En de vrijdag koud!!!!!!!!
    -1 overdag en -5 's nachts.
    Ben eens benieuwd.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oehh nee meid, gadsie, straks val je bovenop je uk! :$

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

heb je ook wel gelijk in maar als we gewoon de helewinter sneeuw houden is eht ook top

15. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik vind het op zich wel gezellig hoor, maar alleen als ik niet de weg op hoef...
    Maar van mij mag het nog wel even uitblijven, ik heb het gevoel de sneeuw van vorig jaar net achter de rug te hebben.

We hebben in iig de winterbanden er al onder, dus wat dat betreft zijn we er klaar voor...

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Daar hoop ik ook op! :D Laat dit een voorteken zijn op een hele witte en koude winter.
    100 x beter dan die vieze kwakkel winters. Lekker sleetje rijden, sneeuwpoppen bouwen. I (L) it!

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

me2!! kunnen we gaan skieën in nederland!

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hadden we vorig jaar in oktober al sneeuw ja?! Pfff kan ik me niet meer herinneren :)
    Ik baal er wel enorm van dat ik dan waarschijnlijk komende week om 6 uur 's ochtends mag gaan staan krabben.. BLUH! :(
    Daar word m'n eventuele ochtendhumeurtje niet beter van...
    Heb gelukkig wel een heerlijke winterjas gekocht gisteren!

19. emje

emje Niet meer actief

ik hoop niet dat we al snel sneeuw krijgen. 30 november moet ik afrijden en hier gaan de rij examens vaak niet door als het een beetje heeft gesneeuwt :(

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind het normaal al ijs en ijskoud in de winter, maar vraag me nu toch echt af hoe ik zwanger de winter door ga komen :p

Deel Deze Pagina