laat maar komen kei leuk voor de kids en ja vroeg is het niet vorig jaar hadden we de eerste sneeuw in oktober en nou is het bijna december en ja ik moet ook op de fiets overal heen maar vink nie zo erg als regen
oh nee geen sneeuw Dan durf ik echt niet te fietsen met mijn dikke buik, maar op een andere manier kan ik niet naar het werk komen..
als het sneeuw alleen op het gras kwam vind ik het heel leuk maar ja helaas ook op de wegen en moet er toch doorheen rijden en mijn man ook veel voor zijn werk dus tja dan liever geen sneeuw
Het Weer in Zoetermeer. Bekijk Weersverwachting van Zoetermeer | Zoover Wel veel sneeuw als ik het mag geloven... Yuk Toen ik klein was had ik al een hekel aan sneeuw. Mjah, we moeten maar weer door de winter heen ... zucht ...
ik ben gek op sneeuw hoor, maar nu met de dikke buik en dadelijk met inimini wordt het toch lastig... Had al bedacht dat inimini in de draagdoek ging en isabella op de slee, maar weet nog niet of dit wat is...
vanaf donderdag geven ze nu allemaal sneeuw! ben helemaal blij hahaha.. over de wegen waarschijnlijk hebben ze nu eindelijk geleerd van vorige jaar. en zoals hier in de gemeente zijn er 2 mensen geweest vanuit wintersport landen die hebben verteld hoe hun het doen de wegen hoeven helemaal niet slecht te zijn maar omdat ze in nederland gebrek aan kennis hebben.blijven ze veelste veel doen. ik bedoel in de wintersport landen zijn de wegen schoon en goed. terwijl er wel een meter sneeuw ligt
nou van mij mag er wel sneeuw komen maar over een maandje ofzo... vind eind november veel te vroeg, we moeten nog de hele winter...
Tv1 ( de eerste belg) had het er ook al over. Vandaag is de teletekst wel weer veranderd , naar woensdag regenbuien en donderdag kans op winterse buien. En de vrijdag koud!!!!!!!! -1 overdag en -5 's nachts. Ben eens benieuwd.
Ik vind het op zich wel gezellig hoor, maar alleen als ik niet de weg op hoef... Maar van mij mag het nog wel even uitblijven, ik heb het gevoel de sneeuw van vorig jaar net achter de rug te hebben. We hebben in iig de winterbanden er al onder, dus wat dat betreft zijn we er klaar voor...
Daar hoop ik ook op! Laat dit een voorteken zijn op een hele witte en koude winter. 100 x beter dan die vieze kwakkel winters. Lekker sleetje rijden, sneeuwpoppen bouwen. I (L) it!
Hadden we vorig jaar in oktober al sneeuw ja?! Pfff kan ik me niet meer herinneren Ik baal er wel enorm van dat ik dan waarschijnlijk komende week om 6 uur 's ochtends mag gaan staan krabben.. BLUH! Daar word m'n eventuele ochtendhumeurtje niet beter van... Heb gelukkig wel een heerlijke winterjas gekocht gisteren!
ik hoop niet dat we al snel sneeuw krijgen. 30 november moet ik afrijden en hier gaan de rij examens vaak niet door als het een beetje heeft gesneeuwt
Ik vind het normaal al ijs en ijskoud in de winter, maar vraag me nu toch echt af hoe ik zwanger de winter door ga komen