Winterweer op komst - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
pfff ik ga woensdag werken en als het erg sneeuwt dan blijf ik thuis. Werk toch al therapeutisch, ben dus eigenlijk 100% ziekgemeld. Dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn.
Woah, zelf het KNMI zegt sneeuw: KNMI - Weer Waarschuwingen en Verwachtingen En die zijn altijd als laatste. Op het weerforum waar ik veel kom, zien de kaarten er echt gunstig uit. Maar het is en blijft voorspellen natuurlijk. Heb nog maar even een skipak besteld, en goede handschoenen voor de oudste.
Het KNMI had em al wel op de 14 daagse vorige week, maar toen was het nog niet zo duidelijk natuurlijk. Laat de sneeuw maar komen. Ik vind het heerlijk! Assz, op wel forum kom je? Ik volg eigenlijk allen het forum van Piet Paulusma, maar daar is vaak zo'n geklaag en gezeur naar elkaar.
nee tja, maar kan moeilijk al die tijd binnen zitten? en met de (duo) wagen er op uit is geen doen hier... Moet een stuk voor ik bij een geschoven weg uitkom... nouja, we zien wel...
Vorig jaar begon de sneeuw begin december weet het nog heel goed ik moest werken en ik dacht er is wel gestrooid overal maar echt nergens Bijna 2 uur gereden waar ik anders 20 min over rij. En ik werk in de thuiszorg dus moest sommige cliënten gewoon afbellen die wel een keer zonder zorg konden. Mijn broer heeft die tijd zoveel met de strooiwagen gereden dat hij soms een uurtje aan de kant van de weg stond om op zijn stuur even een dutje te doen levensgevaarlijk gelukkig gaat hij het dit jaar niet meer doen was echt onverantwoord.
Leuk! Sneeuw. Heerlijk. En dan wel zo'n dik pak zoals vorig jaar. Alleen liever niet nog eens 3 maanden. En liever niet als ik werk. Gelukkig heb ik geen (grote) glijpartij gehad. Tuurlijk, je hebt een veel langere remweg, maar daar moet je gewoon rekening mee houden. Paar auto's voor mij toen ik op de snelweg reed, belandde 1 auto bijna tegen de vangrail. Maar die *** reed gewoon te hard. Je kon stapvoets op de A12. Zo slecht gestrooit, maar er was ook niet tegenop te strooien. Vanaf aanstaande vrijdag mag het van mij wel sneeuwen. Vanaf dan heb ik verlof en hoef ik de auto niet meer te gebruiken. Let the snow comes
25 november mag het van mij wel gaan sneeuw... dan is me zoon jarig 5 jaar en de dag dat hij geboren was zaten we ook tot de knieën in de sneeuw
ben benieuwd of er sneeuw komt.. sneeuw van betekenis in binnenland werd gisteren bij weerbericht gezegd.. ik ben benieuwd, limburg word vrij vaak overgeslagen met sneeuw.. en dat terwijl ik er zo dol op ben..
nou dan hoop ik ook flinke betekenis.. hihihi.. aan de andere kant.. heb personeelsfeest zaterdag... als t echt zo gaat sneeuwen blijf ik mooi thuis... heb er toch al niet zo'n zin in..
2 jaar geleden sneeuwde het ook rond deze tijd dus vroeg is hert niet heb liever sneeuw als regen vind het toch wat romantischer als ik binnen zit mar zodra ik naar buiten moet vind ik het niet leuk meer
weet je wat het in hier in nederland strooien ze veelste snel en veelste veel. als ze de wegen schuiven en dan een laag zout geven dat zou al een hoop schelen. dan gaat het veel beter werken. en als er dan toch aangevroren blijft liggen dan een laagje split over de weg dan is het goed. alleen door het vele gestrooi vriest het zout gelijk op. het zout is nat.