Nou en in België wachten ze net te lang!!! Als het heeft gesneeuwd gaan ze strooien dan krijg je de sneeuw dus ook niet weg heh. Merk echt het verschil als ik de grens over ga. Limmeke volgens de Belg krijgen wij Limburg ook een hele laag
nee ik wil nietttttttttt. Wij gaan een weekendje naar duitsland en dat word natuurlijk een drama als het sneeuwt
YES!! Ik heb er zin in en mijn meisje denk ik ook wel, maar dat wordt snowboots kopen en een skipak Want die heb ik nog niet gekocht.. Hahaha! Vorig jaar slee'tjes aangeschaft En ik kan lopend naar m'n werk..
Vorig jaar lag er in precies morgen ook al sneeuw (ik kan het weten want ik ben morgen jarig en vorig jaar lag er sneeuw). Het is wel vroeg maar: laat maar komen, zalig! Alles beter dan regen!
Ik heb ook liever geen sneeuw en ander winters ongemak..Het hoeft ook nog niet, want het is nog herfst.... Ik moet gewoon naar mijn werk met de auto en dan heb ik liever geen sneeuw of gladde wegen. Maar goed: heb net bij de weersverwachting van de KNMI gekeken en die zeggen vanaf 29 november: 50% kans op voortzetting van het koude weer en 50% kans op overgang naar zachter en wisselvalliger weer. Dus de vraag is maar hoe lang de winterse omstandigheden gaan duren. Voor hetzelfde geld is het maar voor een paar dagen.....
ah bah! had het niet kunnen wachten tot ik met verlof ga? moet met me fiets naar me werk >.< bah dat word dus lopen he, ik ga echt niet fietsen door sneeuw! >.<
Heb vorig jaar op de eerste dag sneeuw mijn auto in de prak gereden...mijn winterbanden waren nog niet geleverd en ik heb achterwielaandrijving, dus mijn auto ging spinnen...ik ben dus tegenwoordig een beetje nerveus als het sneeuwt, zeker omdat mijn winterbanden er 4 december pas onder gaan.
boehoehoeeeeeeeeeeee kom ik net in de hornbach. sneeuwschep kopen ik denk is nog vroeg he leg toch geen sneeuw.... nou mevrouw is uitverkocht !!!! ongelooflijk !!! gelukkig heb ik vorige week dan al 7 kg strooizout gehaald.. en voor ik er weer naast piest deze winter. vaatwaszout en normaal zout ook paar pakken.... was hier verdorrie geen zout voor op de aardappels te vinden..en vaatwas zout was ook allemaal weg !!!! dus mensen HAMSTEREEEEEEEE hahah
maria misschien winterbanden proberen om in oktober er al onder te laten zette? zo ben je de drukte beetje voor ? ik heb geen verstand van auto's ofzo heb ook nooit winterbanden er onder laten zetten ( is pakkie aan van me vriend) maar misschien dit jaar alvast afspraak dan voor volgend jaar maken??
Ik wilde vorige week ook strooizout meenemen maar dacht nog "Dat hebben we voorlopig toch niet nodig.. " Zal morgen toch nog maar eens gaan kijken voor de zekerheid! Ik vond de lucht er vandaag ook wel erg 'sneeuwerig' uitzien! En het is kooouuudddd
Goed ik vandaag op stel en sprong gekocht: -een slee -3 paar snowboots voor het gezin -skipak voor mn boef Gaat he niet meer sneeuwen volgens het knmi..... misschien een beetje maar dan houd het op. maximaal 1 mm..... Ach dan heb ik het maar vast in huis en de winkels zijn uitverkocht zag ik al hahaha
O ik heb standaard winterspul in huis. Snowboots en skipakken twee maanden geleden al gekocht. Ook een paar extra pakken zout. Vorig jaar grepen we mis in het schap bij het zout. Dat gebeurt nu niet meer.
morgen ook maar ff boodschappen doen. Ff de voorraad aanvullen voor het geval we hier ingesneeuwd raken. Een slee is natuurlijk ook een erg leuk idee.... Snowboots heb ik gelukkig al en de wanten, sjaals en mutsen liggen ook al klaar. Laat maar komen!
Gisteren voor Valerie ook snowboots gekocht. Zondag vieren we haar verjaardag, en ze krijgt van oma een slee
vrijdag geven ze landelijk sneeuwval aan en vorst heb net nog gekeken en nog steeds sneeuw in zicht me slee staat ook al klaar
hopelijk worden we niet teleurgesteld he. ik kan ook niet wachten op een dik pak sneeuw, max in de buikdrager en nikita op slee naar de supermarkt maar mijn instelling is toch.... eerst zien dan geloven al hoop ik wel wakker te worden 1 dezer dagen met een wit uitzicht haha
ik vind sneeuw wel leuk maar dat is vaak maar voor een week... daarna is alles spekglad en daar heb ik een enorme hekel aan dat wegglijden met de auto in straatjes die net een ijsbaan zijn en ik toevallig wezen moet... vorig jaar riep ik ook, ooh ja leuk sneeuw sleetje rijden met mn dochter.... nouuuuu daarna was het niet meer zo leuk.... met 2 kids met de wagen erdoorheen zien te komen... joehoewww...
Ik moet ook nog een slee aanschaffen. Wie weet waar ik er één kan kopen? Graag een houten met rugleuning.