LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop dat het heel snel gaat sneeuwen!!! en dan lekker blijft liggen met van dat mooie droge koude weer!
Bij Bart Smit is een opvouwbare met rugleuning 40 euro En woensdag bij de Aldi opvouwbare maar dan zonder rugleunigng 25 euro!
Wij hebben vorig jaar bij de Welkoop een houten gekocht met rugleuning. Was iets van 50. Maar die krengen gaan dan ook een leven lang mee!
heb er nu 1 besteld bij outletplanet. een houten nijdam davos slee. 35 euro. en 5 euro verzendkosten dan. wel zonder rugleuning maar kijk eerst wel es hoe het gaat. plurk van mij kennende gaat ook niet in de bolderkar tegen de schotten zitten dus
Ok! Ga ik bij bart smit kijken. (als ze niet al op zijn) Die van de Aldi had ik idd in het foldertje zien staan....
ik kijk komende dagen op weeronline en op buienradar. de sneeuw komt me echt niet gunstig uit want volgende week kan ik vaker naar het zh ivm iui. ik heb me werk wel op de hoogte gebracht dat als de wegen onbegaanbaar zijn dan met het openbaar vervoer ga.
waarom sneeuwt het nog niet pppffff wat duurt dat lang zeg, kom maar op 2 meter sneeuw hahahahaha. heerlijk sleeen met mijn kindje en tja meestal zijn de wegen wel schoon gewoon rustig rijden en winterbandjes eronder doen niks aan de hand.en fietsers tja dat is even jammer dat word lopen sleeen hahahaha of neem een paar dagen vrij als het kan. Groetjes cis
Het is iets opgeschoven. Voor donderdag/vrijdag vooral in de kust gebieden en het noorden sneeuw. Tijdens en na het weekend kan het best interessant worden volgens de kaarten Maar goed, het is en blijft voorspellen. Als er iets moeilijk te voorspellen is, dan is het sneeuw. Maar de kaarten zien er gewoon erg goed uit. Al de belangrijke kaarten zeggen hetzelfde; kou en sneeuw. Ben zeer benieuwd!!
Wat ik heb kunnen vinden: Welkoop, Davos slee 28,- Aldi, slee inklapbaar zonder leuning 24,99 Intertoys, slee inklapbaar 37,99, rugleuning 9,99 Bart Smit, slee inklapbaar met rugleuning 39.99
Dan na het weekend graag... , ik moet het weekend werken tot 23.00 en als ik terug denk aan vorig jaar, toen ik al schuivend naar huis ben gegleden en alle kleuren van de regenboog scheet... wordt ik lichtelijk zenuwachtig. edit, heb bij bart smit gekeken voor een slee, maar niks.
Ik liep net langs het onderdelenhuis en daar stonden nog sleetjes voor 13.90. Ze zijn van plastic, een beetje zoals deze:
Oh en het strooizout en de sneeuwruimer is bij de Welkoop in de aanbieding. Ik ga morgen nog even wat zout halen
Vorig jaar gelukkig via marktplaats 2 slee'tjes gekocht.. Nee niet hebberig Meteen voor schoonouders ook! Toevallig bij ons in de buurt en wat zijn we daar nu blij mee moet de sleutel van garage vanavond maar even aan lief vragen
Verrrrdorie! Hier in de buurt is al het strooizout alweer op Vandaag vergeefs alle winkels af geweest. En dan heeft het nog niet eens gesneeuwd.
volgens rtl4 vrijwel geen sneeuw.. we wachten maar af per dag he.. want 2 dagen terug zou er nog sneeuw van betekenis vallen, en nu is de voorspelling al van bijna niets..