erg he... ik hoop morgen bij mijn ouders nog wat te krijgen.. Had het weken geleden al tegen manlief gezegd.. maarja niet luisteren naar vrouwtje he... Wonen aan een druk voetpad richting huisarts, dus maken voor de ouderen het pad altijd netjes schoon. Anders moeten ze al glijdend en glibberend over de aangestampte sneeuw.
Jammer zeg hij staat wel op de website, verzendkosten zijn 1,99 dus dat is niet veel ben ik hier al aan parkeergeld kwijt!!
Ik denk dat het allemaal we mee gaat vallen met de sneeuw... Kans op een sneeuwbui en dan vooral in de kustprovincies wordt er nu gezegd. Dat wordt nog geen sleetje rijden ben ik bang...
Met heeft het over het Limburg (NL en BE) enkel over erge kou. En half bewolkt gaat dus heeeeeeerlijk vriezen schijnbaar
ow ja?? Ik had al gekeken op hun site, maar kon daar ook niks vinden... ga nog ff kijken. edit; gevonden! en besteld... nu hopen op toch wat sneeuw.
Als ik alle berichten zo hoor, denk ik dat het wel mee gaat vallen, vooral boven zee vallen de meeste buien. En als ik de sites moet geloven is het na 5 december alweer boven nul. Van mij hoeft al die sneeuw niet, vind een paar dagen wel leuk, maar niet die vastgevoren zooi van vorig jaar, was niet meer door te komen.
Wow, kijk eens wat Pietje nu weer voorspelt! http://www.pietsweer.nl/index.php?p=6214 Dat wordt sleeën en sneeuwpoppen maken
Zo, Pietje windt er geen doekjes om! Maar wat ik vind, is dat ze bij het knmi altijd terughoudend zijn met de voorspellingen en Piet die gooit het ene weeralarm naar de andere over de buis (bij wijze van...) Als het warm is, komt er bij Piet altijd een hittegolf aan en als er kans op een sneeuwbuitje is, zegt hij dat er een pak valt... Ik vind Piet een beste vent, maar zijn voorspellingen neem ik altijd met een korreltje (strooi) zout. Maar goed... ik heb m'n slee besteld en hopelijk morgen binnen, dus ik ben er klaar voor!
Haha ja dat idee heb ik bij Piet ook. Volgens mij is ie nogal kinderlijk en wil ie gewoon erg graag sneeuw
heel nederland sneeuw en wij in het zuiden weer regen?? geen wonder dat hier nog zat strooizout te koop is