wij hebben hier een gezegde, komt het van piet dan klopt het niet! we zullen zien. het zou donderdag sneeuwen zeiden ze in begin van de week. ik zie vooralsnog alleen maar regen.
Hier in het noorden geen zonnetje te bekenen.. Het is wel fris buiten trouwens.. Ik dacht net een dwarrelende sneeuwvlok te zien maar volgens mij wil ik het GRAAG zien.. Hahahahaha!
nou als pietje sneeuw zegt moet het nu wel gaan sneeuwen hier want ik zie nog helemaal niets. niets in de lucht hangen of naar beneden gevallen ook geen natte sneeuw :S
Piet wil zelf gewoon graag sneeuw en zegt daarom dat het gaat sneeuwen, hij voorspelde op sommige plaatsen 10 tot 15 cm!!! Hij zegt gewoon wat ie zelf wil haha *gaat nog maar eens op zoek naar sneeuw op buienraders*
hier vette vette vette vlokken en t blijft liggen, ongeveer al 5 cm... ik woon wel in belgië bij Kortrijk
Op meerdere plekken in Nederland sneeuwt het nu ook. Als het buienlijntje boven NL zo door blijft gaan, dan sneeuwt het hier over een paar uur ook. Wiieehoeoeoeoee
Vanavond schijnt het hele land sneeuw te krijgen, nu alleen nog bepaalde delen.. nou van mij mag er een meter komen hoor