Ik las juist hele andere berichten net, het zou juist dit weekend vrijwel droog blijven op her en der wat kleine buitjes na. Hier ligt trouwens een iniminie laagje sneeuw.
whaha was ook geen sneeuw wat op de auto's lag was nog donker dus zag alleen iets wits.. betekende gewoon dat mensen moesten krabben
Whoeoe, als deze voorspelling toch uit zou komen... Winter 2010/2011 discussietopic deel 6 - onweer-online.nl De runs zien er goed uit. Ben erg benieuwd!! Het is nog ver weg, dus ik probeer er niet teveel van te hopen. Hier heeft het vannacht wel een ietsiepietsie gesneeuwd.
Ik weet niet meer wat ik moet geloven hoor. Wij gaan zo een weekend naar zeeland, moet ik nou sneeuwspullen meenemen of niet? Iedereen zegt weer wat anders...
Sneeuwjacht, sneeuwduinen en weeralarm... klinkt gezellig! Ik ga daar lekker van achter het raam met een pot thee heerlijk van genieten.... Maar 't is een nachtmerrie als je de weg op moet.
hier schijnt de zon ook regelmatig.. toch grappig,we wonen (bijna) allemaal in Nederland en aan de ene kant sneeuw en de andere kant zon.. een klein laagje mag er wel komen.. maar liever geen dikke meter want heb veel te doen dit weekend
Mijn zusje belde net dat ze aangekomen is in het ziekenhuis van Oostburg (loopt ze stage) en dat ze net op tijd is omdat de bussen stoppen omdat er 10 cm sneeuw ligt