Ik vroeg me af wie nog meer de streep nog steeds op de buik hebben. Danisha is inmiddels al anderhalf en heb nog steeds een lichtbruine streep over mijn buik
klinkt raar maar vaak kun je die er wel uitschrobben met iets vettigs.. ik had dat ook heel lang en toen zei mijn moeder dat ineens.. voelde me echt stom alsof ik me navel nooit wastte.. nou nee niet zo hard haha maar die streep zit er nog steeds... ik stoor me er niet aan hoor maar meende dat ie meestal na een jaar toch wel weg gaat
Bij mij was hij inderdaad redelijk snel (met een maand of 2) weg maar ik had dan ook niet echt een donkere streep.
Ik heb nog steeds een streep onder de navel de streep die er boven zat is na een half jaar weg gegaan..
ik heb nog een hele lichte streep onder mijn navel. en een bruin vlekje erin. de rest is sinds een maandje weg.
ja, heb de streep ook nog steeds. Moet zeggen dat ie wel steeds lichter aan het worden is. Mag wel eens tijd worden na anderhalf jaar hihihi
Bij mij is de streep ook nog vaag te zien. Ik hoop dat het blijft, want ik ben er supertrots op. Ik vind het echt een herinnering aan mijn zwangerschap.
Zal t jullie nog sterker vertellen. Tijdens mn zwangerschap zat ik maar op die streep te wachten die ik de vorige 2 x ook gehad had...maar hij kwam maar niet. Mn man werd dr beetje simpel van omdat ik telkens vroeg of hij niet onder mn navel er al wel was (dat stukkie buik zag ik niet meer zonder spiegel ) Maar nee niks. Tot op de dag vd bevalling was er geen streep te zien. En ineens dit weekend...11 dagen na de bevalling....een streep! Mn man: Jij moet ook alles dwars doen heh! Dus ja mijn streep zit er nog...of moet ik zeggen eindelijk?