hey Ik ben al eventjes niet online geweest....maar ik ben benieuwd of jullie weten wat dit kan zijn. Gister had ik heel veel slijmverlies, 1x een grote sliert heel dik en leek net op eiwit (sorry, klinkt heel vies) ook een beetje over de gehele dag een zeurderige buikpijn gehad. 's Avonds heb ik sex gehad met mijn vriend, dit voelde iets anders aan (leek wel alsof ik smaller, nauwer zeg maar...maar deed geen pijn) na de deed bleek dat ik ligt gebloed heb. Heb een tampon in gedaan en daarna dus niet meer gebloed...heel raar.... Maar vandaag heb ik opnieuw een zeurderige buikpijn, maar nu net boven/achter schaambot in het midden en rechts Af en toe straalt dat zeurderige gevoel door naar mijn rechterlies. En nu komt het aller raarste: ik ben gewoon aan de pil (microgynon 30)!! Ik ben pas wel ziek geweest (2 weken geleden denk ik ongeveer waarbij mijn ontlasting heel erg wisselde) maar dit moet toch in principe niks uitmaken?! Sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop dat iemand dit herkent of ook heeft gehad
klinkt als een eisprong,maar dat zou dus eigenlijk niet moeten kunnen. Heb je geen medicijnen geslikt toen je ziek was?
@mime28: bedankt voor je reactie maar ik heb geen medicijnen geslikt. Het was een lichte griep (verkouden, hoofdpijn, koud hebben, etc.) je kent het vast wel...ik heb alleen heel veel vitaminen gegeten en gedronken waardoor het gelukkig over is gegaan
oke...want wat zijn de symptomen van een eventuele eisprong? Het lijkt mij stug namelijk dat ik deze heb gehad vanwege het correct pilgebruik...
Symptomen zijn wat jij hier boven beschreef Als je ziek bent geweest en diaree hebt gehad dan kan het zijn dat de pil niet goed heeft gewerkt en je toch een eisprong hebt gehad.
chantalk: hartstikke bedankt voor je reactie Maar kan dit betekenen dat mijn eventuele eisprong die zondag heeft plaats gevonden of dat die nog moet komen of dat die al geweest is? En hoelang duurt het ongeveer voordat er een eventuele innesteling plaats vindt? En kan je hier wat van voelen/merken? Thanks
goedemorgen daar zijn we weer Gister avond had ik in ene redelijk dik licht bruin/beige achtige afscheiding En last van mijn onderrug ook had ik een zeer onrustig gevoel in me benen (heb ik nog een beetje) maar dat zeurderig gevoel in me buik is minder voel nog wel wat maar niet zoals een paar dagen geleden... Hoort dit er ook bij ????
Weet je.. Ik denk dat het handig is om even contact op te nemen met je huisarts. Jij klinkt als iemand die haar lichaam goed kent en kennelijk doet het nu dingen die je niet gewend bent. Laat even weten wat de uitkomst is. Groetjes, Brace