hallo dames, ik heb tijdens mijn zwangerschap geen last gehad van pigmentvlekken ofwel zwangerschaps masker..maar ik ben negen maanden geleden bevallen en heb nu sinds een paar weken ineens een pigmentvlek op mijn wang..kan dat nog met hormonen te maken hebben? zijn er meer die daar later pas last van kregen? ik vindt het eenbeetje vreemd en ben bang dat ie niet meer weggaat... gr.
Ik heb ze ook gehad, voor de zwangerschap, heb toen gegoogeld op 'zwangerschapsmasker', het blijkt dat je dat toch ook kan krijgen zonder zwanger te zijn. Het is bij mij trouwens helemaal weggetrokken.
heb de pil na twee maanden ong. drie maanden geslikt en ben daar nu dus alweer een aantal maanden mee gestopt dus daar kan het ook niet van komen..ben ook niet onder de zonnebank geweest...vindt het gewoon vreemd dat ik dat nu ineens heb na ong 8 maanden nadat ik bevallen ben..vroeg me dus af of dat nog met mn hormoonhuishouding te maken kan hebben.. Maeve hoelang heeft het geduurd voordat het bij jou weer is weggetrokken? gr.
Ik heb er een maandje of 4-5 mee gelopen toen. Was overigens nadat ik wel met de pil was gestopt, dus we waren wel bezig met zwanger proberen te raken. Ben pas heel lang daarna zwanger geraakt, maar kreeg wel van anderen commentaar of ik soms zwanger was.
ik was weer gestopt met de pil omdat ik er altijd al veel last van had..hoofdpijn e.d. maeve dus jij hebt er een paar maanden last van gehad? en tijdens je zwangerschap toen ook? dus er is nog hoop dat het weer wegtrekt..