Foto's | zelf printen of laten printen?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik moet van 2 jaar babyfoto's eigenlijk alles nog een keer uitprinten.
    en aangezien de 2e straks ook weer een lading foto's heeft moet ik er nog veeeeeeeeeeeeeeel meer gaan uitprinten :D

wat doen jullie? print je ze zelf uit op fotopapier of waar laat je ze anders het liefst uitprinten?

en nu ik er zo over na denk word het ook wel eens tijd dat ik mijn foto's in een nieuwe baby album ga plakken:)

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Als ik er een paar moet uitprinten doe ik het zelf maar als ik er zoveel zou moeten doen zoals jij dan zou ik het lekker in de winkel doen, een foto vreet enorm veel inkt en vraag me af of het goedkoper is dan als je het in de winkel doet... Als je ff googeld dan kom je ook wel op sites waar je vaak een x aantal foto's gratis krijgt..

Ik zou dus gaan voor bestellen.

Wat je ook kan doen is al gelijk foto boeken maken, heb je ook niet meer al die losse foto's ;)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bij webprint... Zelf uitprinten moet je echt niet doen. Dat kost je zo ontzettend veel inkt + veel tijd om een beetje fatsoenlijke kwaliteit te krijgen en dan nog het fotopapier...

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zou het laten doen. Vaak krijg je zelf niet zo'n mooie kwaliteit en in prijs maakt het denk maar bar weinig uit aangezien je inkt ook gelijk (bijna) op is

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik laat ze altijd afdrukken bij foto.com. goede kwaliteit en zeer laag geprijst:D

6. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    dat word even lekker google naar prijzen/kwaliteit vanavond :)

7. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Indd even google
    Sommige hebben acties waarbij je alleen de verzendkosten hoeft te betalen en dan 50 gratis fotos ofzo

Ik heb er laatst 175 af laten drukken voor totaal iets van 8 euro :D

Zelf printen doe ik af en toe als ik de foto direct wil hebben in een lijstje, maar kost anders indd een hoop inkt.

8. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

9. Kwaliteit is altijd beter als je bij een professionele zaak laat afdrukken dan dat je het zelf doet.

Deel Deze Pagina