Post van talloze loterijen

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Nieuw huis, nieuwe buurt, nieuwe eigenaardigheden.
    het viel ons al op dat er in de postbak die de vorige bewoner achter had gelaten alleen maar post van loterijen zat.
    Drie weken later weten we waarom..
    Het is in dit geval geen spam in je mailbox maar spam in je brievenbus!

Het is geadresseerd, we hebben een nee/nee sticker (de hele buurt hier trouwens, gut wat gek!) en TOCH douwen ze het steeds weer door de bus. Hebben er een aantal buurtbewoners naar gevraagd en werkelijk iedereen heeft het.
    Van twee weken hebben we ze nu verzameld.
    Het zijn er twaalf. Nog net niet eentje per dag.
    Staatsloterij, bankgiro loterij, vriendenloterij, lotto.. You name it, we've got it.
    Zitten ook altijd 'gratis loten' bij die je moet activeren waardoor je (uiteraard!) gelijk lid bent. Echt, hele slinkse brieven die je soms drie keer moet lezen voordat je de context begrijpt en je doorhebt dat je binnen no-time lid bent en geen enkele cent ontvangt..

Zijn er hier meer mensen die dat hebben? En, hoe kom je er in vredesnaam vanaf!? We worden er gek van!
    Krijg de neiging om ze telkens retour te sturen met een dikke brief ofzo.. BLEGH!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

3. rums

rums Niet meer actief

Wij sturen alles terug. Dus de envelop waar alles in zat ook. Wel even belangrijke info eruit halen en verscheuren. Maar lekker retour doen.

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb ze een tijdje retour gestuurd maar dat hielp niet. Toen een mail gestuurd dat we er niet van gediend zijn, daar heb ik een reactie op gekregen dat ze ons uit het bestand gingen halen en nu hebben we al een tijdje niks meer gehad!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Alles retour sturen en stug volhouden. Ik kreeg hier ook stápels post van de vorige bewoner, die vent had niets opgezegd dus ik kreeg alles van kerkblaadjes tot post van de voetbalclub en reisbladen en aanmaningen en dwangbevelen enzo. Altijd lachen. Heb alles retour afzender gestuurd met de mededeling 'geadresseerde is verhuisd aub wijzigen'. Incassobureau's belde ik altijd omdat ik geen zin had in een deurwaarder op de stoep. We zijn een half jaar verder en ik krijg nu niet of nauwelijks meer post voor die vent, gelukkig!

Deel Deze Pagina