Gevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SharonR, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Hee meiden,

Gisterenavond ben ik uitgegleden en ben ik terecht gekomen op mijn rug/stuitje. Ik heb geprobeerd me op te vangen, maar het enige wat ik daaraan overgehouden heb is een blauwe plek op mijn arm.

Na de val ben ik direct overeind gehaald door mijn vriend, maar jeetje wat was ik over mijn toeren. Stel dat er iets mis zou zijn met mijn kleine mannetje door de val!

Inmiddels ben ik wat gekalmeerd en heb ik de kleine weer voelen bewegen, maar ik ben nog steeds heel ongerust. Ondanks de rugpijn geen bloedingen of harde buiken gehad, maar de schrik zit er goed in.. :(

Groetjes..

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ken het.. Vorige zwangerschap ben ik ook gevallen en was ook ongerust..
    Maar ze zitten goed verpakt dus je moet wel heel ongelukkig vallen wil de kleine er iets aan overhouden..
    Het feit dat je hem voelt is al een goed teken! Twijfel je dan altijd de vk bellen om evt hartje te luisteren..

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik ben met 20 wk ook hard gevallen (uit bed, tegen een kast). Kwam op heup en elleboog (en hoofd) terecht. Heb de volgende ochtend de vk gebeld, en zolang ik niet op mijn buik was gevallen, geen buikpijn had, en geen bloed of vochtverlies was er geen reden tot zorg. Paar dagen later de SEO en alles was inderdaad goed.
    Dus maak je niet teveel zorgen, maar bel voor de zekerheid even de vk, ook gewoon om het door te geven!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    Niet teveel zorgen maken hoor, ben vorige zwangerschap van de trap gevallen, helemaal van boven naar beneden. Overal had ik blauwe plekken (bijna pikzwart) behalve op mijn buik. Vk zei ook direct dat de baby goed beschermd zat en idd, zij is nu een gezonde peuter. Helemaal als je niet van een grote hoogte bent gevallen zal er niet direct iets aan de hand zijn.

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    dat valt mee hoor meid. je kindje zit goed beschermd. ik ben vorige week gestreukeld op de trap en viel met de wasmand in mijn buik tegen de tree de kleine reageerde na een beetje rust goed druk zolangje verder geen vocht/bloedverlies hebt valt het mee! maar voel jeje ongerust je mag altijd bellen!!!
    mijn oma is gevallen van de fiets toen ze zowat uitegerekend was dezelfde dag ik haar kindje geboren en helaas overleden dus ben met vallen wel extreem voor zichtig

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben vorige week op mijn buik gevallen,, ik schrok me ook dood en heb de vk gebeld. Zolang ik de beeb goed voelde, geen vocht of bloedverlies had, was er niets aan de hand.
    Dus maak je niet teveel zorgen!

Deel Deze Pagina