pigmentvlekken please help!

Discussion in 'De lounge' started by Jewel22, Jul 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sinds drie maanden heb ik pigment op.mn bovenlip. Ik ben hier zo onzeker door geworden. Ik.smeer al een paar maanden creme van de dokter en kom met bij een dermatoloog vandaan. Die kan pas in het najaar laseren ivm zon.
    heeft iemand de oplossing hoe ik het kan verbergen.
    make up laat t alleen maar meer zien!

Ik durf amper de deur uit. Heeft iemand een oplossing?

2. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Wat vervelend voor je. Ik zou toch op zoek gaan naar goede foundation of pancake desnoods. Misschien kun je informatie inwinnen bij zo'n make-up artist in de bijenkorf bijvoorbeeld?

Overigens denk ik dat het voor jou velen malen erger lijkt dan dat het in werkelijkheid is, een vriendin van mij heeft het ook en ook heel erg op haar voorhoofd maar ik vind het allemaal echt niet storend of iets.

Sterkte!

3. YoungMama

YoungMama Bekend lid

Jul 20, 2012
    583
    0
    0
    Lycogel, het is een camouflage voor bijv na een peeling of wijnvlek. Ontzettend dekkend en het ademt dus je hebt niet het gevoel alsof je een masker op hebt. Het word in bepaalde gevallen vergoed door je zorgverzekering. Je zult dan waarschijnlijk wel aan moeten tonen dat het cosmetisch storend is.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zou Dermablend eens proberen..

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik heb het ook op mijn voorhoofd, maar bovenlip lijkt me idd nog iets vervelender. Ik weet niet wat je er aan kunt doen, ik heb het zelf maar geaccepteerd..

6. Stoer of Lief

Jan 18, 2014
    56
    64
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben toevallig 3 weken geleden bij een dermatoloog geweest. Die heeft me doorgestuurd naar een huid therapeut.
    Van haar heb ik een zuur gekregen voor thuis. Dat heb ik 2 weken iedere avond moeten gebruiken. En vorige week heb ik bij haar de eerste behandeling gehad. Ze werkt met een peeling beginnend bij 20% en werkt dat in een paar behandelingen naar 70%.
    Tussendoor moet ik thuis blijven smeren.
    Ik heb het idee dat het al iets minder is.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik had er ook een topic over een paar weken geleden, daar stonden wel wat tips in trouwens!

8. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

Sep 10, 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Lycogel inderdaad! Is duur, maar werkt echt super, ook tegen acné en andere irritaties op het gezicht.

Share This Page