Hey allemaal, Ik heb een vraagje ik heb broekmaat xxl, maar nu moet ik dus ook buikband xxl hebben. Weet iemand goedkope maar leuke buikbanden, die ook in xxl verkrijgbaar zijn ? alvast bedankt xxxjes debbie
Hallo,ben je niet een beetje handig met de naaimachine? Misschien zou je op de markt voor een leuk lapje stof kunnen kijken,en er zelf eentje maken?
ik zou even zoeken op zwangerschapskleding in grote maten op het forum, dan krijg je vanzelf de sites en daar staan ook buikbanden op
Hoi, ik heb zelf een grote buikband gekocht bij Miss Etam, maar die bleek uiteindelijk veel te groot. Door het dragen rekte hij uit, waardoor hij steeds afzakte. Ik heb nu gewoon een one-size band gekocht bij Prenatal (Bij H&M ook gezien) en die zit veel beter. Lekker strak en comfortabel. Dat vind ik tenminste wel prettig. Succes met zoeken!
ja ik heb een witte gekocht bij miss etam, S/M uhm... nou ik gelof dat dat ding een XXL is ofzo, hij zakt helemaal af...maar ze zijn daar neit duur 7,95 dus je zou daar ff kunne passen
VAnaf wanneer kan je zo'n buikband dragen. Ik ben nu 12 weken en heb echt al wel buik buik zeg maar. Maar als ik zo'n buikband zie kan ik die volgens mij echt niet dragen. Ja misschien als rokje maar niet als band om mijn buik hoor!
hahahaha... ik raad je dan wel eentje aan van prenatal of van H&M, want die rekken mee, je ziet denk ik vanzelf wel wanneet je er een kan dragen... ik draag hem, onder mn gewone shirtjes.. die zijn mij nu een beetje te kort geworden, en om nou met een naakte buik rond te lopen hahaha, dus dan doe ik er een buikband onder
Hehe gelukkig dacht al dat het aan mij lag. heb ook bij de miss etam een s/m buikband gekocht en zakt gewoon af geen gezicht. Dus op naar H&M...............................
www.mama2b.nl. Hier hebben ze van alles wat betreft positiekleding, maar ook buikbanden. Kan hier ook goed advies vragen bij voorbaat en makkelijk weer terug sturen als het niet past of niet leuk is. Goede ervaring met deze kleding!! Gr Carry
Nog een tip; koop een mooi stretch hempje van de Hema ofzo. Bandjes erafhalen en klaar is je buikband!!
Ik heb een buikband van Elf gekocht via www.buikbanden.nl. Ze zijn mooi strak. Senseemillia, ik ga ze denk ik binnenkort al wel dragen. Ik kan dan mooi mijn broek wat meer open doen met knoopgatselastiek en dan de buikband eroverheen. Zie je mooi niet dat ik mijn broek een stukje open is. Pim
hee pim zakt dat ding dan niet af?? ik zou het liefst ook zo'n buikband willen. gewoon echt laten zien dat je zwanger bent. moet zeggen dat er nu al mensen naar mij toekomen die het zien, maar met buikband lijkt mij gewoon zo leuk!
Ze zakken niet af hoor Senseemillia. Ze zijn gewoon nog wat ruim in de zin dat ze niet helemaal strak staan. Pim
Volgens mij is het bij 'zwanger worden' waar een topic staat dat pendelen heet. Je kan het zelf doen, maar je kan het ook aan iemand vragen. Het is wel grappig. Groetjes Linda
met hoeveel weken zijn jullie een buikband gaan dragen??? ik heb nog steeds geen buikje!!! is nog steeds plat. terwijl ik toch wel volslank ben. Ik ben nog steeds 1.5 kilo lichter.
komt wel hoor... don't worry... en zo'n band draag je gewoon wanneer jij denkt dat het nodig is toch?... mijn oude shirtjes werden mij te kort... dus deed ik er een band onder... ( meesten doen de band op hun shirtjes) ... maar je komt er wel achter wanneer je er een nodig hebt
Hallo Miss Etam heeft ook koopjes winkels, kijk maar op missetam.nl. Kijken bij koopjeswinkels. Hier verkopen ze afgeprijsde artikelen voor weinig. Ik heb daar buikbanden gekocht van ongeveer 1 euro per stuk. De duurste die daar lag was 7 euro.