Dag, Het valt me op dat er wel een "Zwangerschap en werk" is, maar geen "Kinderen en werk" (wel eentje over opvang/oppas) Waarom eigenlijk niet? Bij de pijler "Na de bevalling" zijn er volgens mij best wat onderwerpen die daaronder zouden vallen. Maar misschien ben ik de enige die zo'n pijler wel nuttig zou vinden --Evenstar
Nee hoor. Ik vind inderdaad kinderen en werk een hele goede eigenlijk. Welke mis je onder bevalling dan?
Ik mis niks onder bevalling, het viel mij op dat onder de huidige pijler 'Na de bevalling' ook wel eens onderwerpen staan die te maken hebben met de combinatie werken en kinderen (bijvoorbeeld over nachtrust en werk, heeft niet per se met de bevalling te maken lijkt me). Die zouden dus misschien beter in een pijler passen over Werk en kinderen.
Ik mis eigenlijk wel een apart hoekje over je psyche na de bevalling. Niet alleen over postnatale depressie maar ook wat het krijgen van een kind over het algemeen met jou en je emoties doet.
Tip: verander "Oppas en kinderopvang" in "Kinderen en werk" en zet in dat kopje dan weer oppas en kinderopvang, eventueel apart. O.h.a. wordt kinderopvang namelijk gebruikt voor werk en de topics die nu daaronder vallen gaan wel allemaal daarover. Maar dan heb je ook meteen een plek om je gevoelens rond de combi mama-werk te uiten. Ik heb daar ook wel eens worstelingen mee en weet dan ook niet goed waar ik dat kwijt kan...
Zo zat ik me af te vragen hoe het zit met 'alleen en zwanger', maar dat er geen 'alleen met kinderen' is (volgens mij, heb me er niet heel erg in verdiept )
Deze website heet toch zwangerschapspagina en niet kinderpagina? Natuurlijk is het een onlosmakelijk met het ander verbonden, maar er zijn vast ook wel websites voor jonge ouders. Misschien een idee als de mensen van zwangerschapspagina een dochterpagina maken voor jonge ouders? (of is die er al?).
Oh, dat zou ik enorm jammer vinden, en dan zou ik ook gaan switchen omdat ik vast nog wel een keer of twee zwanger word... terwijl ik een dreumes heb rondhobbelen waar ik ook nog graag over klets De ondertitel is wel zwangerschaps en baby forum volgens mij... Ik blijf het vreemd vinden waarom er geen 'werk en kinderen' is, dat is toch juist BREDER dan opvang...? Zwanger en werk is veel korter van toepassing dan baby en werk zeg maar. Maar ja, het wordt inderdaad een groot forum als er overal aparte hoeken voor zijn
Wahaha... Absoluut niet goed genoeg gekeken dus Zoals ik al zei: had me er niet zo in verdiept, maar zo is het wel érg dom