pijn, 10 maanden na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Annegry91, 6 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annegry91

    Annegry91 Actief lid

    6 jun 2023
    122
    61
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik ben op zoek naar mensen die misschien zich herkennen in wat ik mee maak, omdat ik eigenlijk erg onzeker ben geworden over mijn lichaam. Hierin bedoel ik eigenlijk het herkennen van signalen enz.

    Op 9 augustus kreeg ik te horen dat het hartje was gestopt en op 16 augustus is alles opgewekt met cytotec. 2 weken later bleek er nog restweefsel en vervolgens in het ziekenhuis werd gezegd dat vanzelf weg zou gaan. Op dat moment had ik geen seks, maar wel een knal positieve test, dus ik wist dat mijn lichaam het niet ging afstoten. Na 3 nieuwe afspraken kreeg ik een hysteroscopie. Bij die hysteroscopie kreeg ik de mededeling dat dit wel eens 3 behandelingen zou kunnen kosten vanwege de hoeveelheid. Deze eerste keer uitte zich in een bloedbad, waardoor ik een spoed curretage kreeg. Een maand later werd ik wel ongesteld.

    Ik werd vervolgens 5 keer ongesteld, exact op 28/29 dagen, maar dit wat donker / zwart en het was veel korter. Daarbij had ik na mijn ovulatie tot menstruatie veel pijn in de rug, steken in de buik etc. Door een verhaal van mijn oud klasgenoot die op dat moment met verklevingen zat, ben ik weer naar het ziekenhuis gaan bellen. Ondertussen werd ik een 6e keer ongesteld, maar wel 4 dagen later (ik zag nog geen probleem). Ik kreeg een controle waarop niets te zien was. Het stelde me niet gerust, maar ik moest er maar mee dealen. 2 weken later werd ik gebeld dat de arts toch een hysteroscopie wilde doen, omdat ze het niet vertrouwde.
    Hieruit bleek dat er nog 2 stukken restweefsel van 5mm zat. Het voelde ook of ze op de plek zat waar die stekende pijn zat. Vervolgens werd ik een 7e keer ongesteld (deze was een week te laat), maar dit was wel de juiste kleur en meer dan voorgaande maanden.

    Nu heb ik door middel van de LH testen gezien dat mijn eisprong wel later was dan 14 dagen (als ik mijn vaste 28/29 dagen aanhoud). Deze zit nu op dag 19.

    Terwijl ik dit schrijf, zit ik dus na mijn ovulatie met alweer pijnlijke steken in mijn buik. Is dit iets wat iemand herkend? En zo ja, kan het zijn dat die pijn na een volgende menstruatie wel weg gaat?

    Wij proberen namelijk ook weer zwanger te worden en de teleurstellingen zijn wel heel lastig. Ik had gehoopt dat dit verhaal met het laatste restweefsel ook het laatste zou zijn..

    Veel liefs, Gryanne
     

Deel Deze Pagina