Hoe verberg ik dit??

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by EvelyndeB, Mar 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

Feb 26, 2015
    1,576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik ben nog maar net zwanger, en mijn man en ik willen het nog niet wereldkundig maken. Een paar vrienden zijn op de hoogte (die ons hebben gesteund toen zwanger worden niet vanzelf ging), maar de rest willen we het pas vertellen na een positieve echo.

Nou is het de afgelopen week redelijk gelukt. Ja, mn schoonmoeder wilde me wijn en carpaccio voeren, maar ik was n beetje ziekjes, dus dat was simpel.
    Vanavond gaan we echter met wat vrienden naar de film en van te voren wordt er altijd ruimschoots bier gedronken. Ik doe altijd mee. Maar da's nu geen optie natuurlijk. En er gaan nog meer situaties komen waarbij ik smoesjes zal moeten verzinnen om niks rauws te eten/alcohol te drinken.

En ik ben ook echt niet de persoon die geloofwaardig kan zeggen dat ik heb besloten gezonder te gaan leven en daarom bepaalde dingen niet te eten en te drinken. Dan weten ze meteen dat er iets aan de hand is :p

Iemand briljante ideeën?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Appen:

jij: Ik voel me niet zo lekker, beetje misselijk en hoofdpijn. Ik weet niet of ik mee ga.
    hun: Aaah kom ga gewoon mee gezellig.
    jij: Ja ik kijk het even aan.
    hun: aaah komop, is toch gezellig, ga gewoon mee

jij gaat vervolgens gewoon mee, en als ze dan vragen of je bier wilt zeg je : "Ik zei toch dat ik me niet zo lekker voelde, het wordt nu net wat beter, dus ik pas even"

Opgelost.

3. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

Nov 3, 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    of je bent aan een kuurtje waarbij je geen alcohol mag ?

4. Annejo

Annejo Niet meer actief

Blaasontsteking,, en daardoor aan de antiobiotica.. Verklaart gelijk als je wat vaker naar de wc moet :)

5. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Alcoholvrij bier halen ;)

6. Mom2

Mom2 Actief lid

Feb 15, 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook de antibiotica smoes gebruiken! Of aanbieden om te rijden? Dit kan natuurlijk met alcohol, maar met rauwe producten is dat lastiger. Dan zou ik zeggen dat je niet lekker bent en op een zwakke maag geen rauwe producten wilt eten. Succes!

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    de griep heerst, dus de smoes dat je je niet lekker voelt valt niet op

8. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

Feb 26, 2015
    1,576
    298
    83
    Eindhoven
    Haha, lieve ideeën, maar ik kan de ziek-zijn smoes natuurlijk niet blijven gebruiken (ik ben al vanaf januari echt ziek geweest en krabbel nu eindelijk een beetje op).
    BOB'en is ook onlogisch, want we wonen praktisch ín t centrum, dus we fietsen altijd.
    AB-kuurtje kan natuurlijk wel.

Het punt is meer op de langere termijn. Als ik een keertje niks drink of geen rauw vlees eet, heb ik er natuurlijk gewoon n keer geen zin in, maar t duurt nog wel ff voor we de eerste echo hebben (bijna 3 weken!!) en het wordt zulk lekker terras-weer!

Gister kwam ik er gelukkig mooi onderuit, want de vrienden van mijn man gingen ineens niet mee de kroeg in, dus heb ik lekker aan de ijsthee gezeten :p

Ach ja.... we zien ook wel... Misschien bepaalde vrienden maar even een beetje ontwijken dan ofzo :p

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

Feb 26, 2015
    1,576
    298
    83
    Eindhoven
    Oh, en morgen lekker aan de BBQ met een zwangere vriendin, dus lkker samen aan de doodgebakken stukken vlees en het 0.0 bier :p

Share This Page