pijn in onderbuik en rug.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door naatje1984, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje1984

6 sep 2009
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ben sinds 3 maanden gestopt met de pil en heb 2 keer een normale menstruatie gehad.
    Moet eind volgende week de menstruatie krijgen maar heb sinds gister een zeurende pijn in mijn onderbuik en mijn rug en als ik ga slapen ook veel last van steekjes in mijn buik.
    Herkennen jullie dit?
    Het lijkt net of ik de menstruatie moet krijgen maar heb daar nooit zoveel last van. Heb ook het gevoel of mijn buik opgezet is.

groetjes nathalie

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bij mij erg herkenbaar voor mijn nod. Vooral het opgeblazen gevoel is erg herkenbaar, en zie mijn banner:D

3. naatje1984

6 sep 2009
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben benieuwd.
    wachten duurt lang....

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Bij mij ook héél herkenbaar. Ik had de week na mijn eisprong last van mijn onderrug en ook die steekjes én een opgeblazen gevoel.... en zie banner!!

Omdat ik me toen elke dag meer en meer 'anders' begon te voelen deed ik een test 1 dag voor NOD en positief!

5. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Hi Meiden,

Nou dat heb ik dus ook, ik heb een opgeblazen gevoel en als ik buk en zit dan heb ik het idee dat ik op knappen sta, ook heb ik een lichte misselijkheid en moet steeds boertjes laten. Ik weet niet wat ik moet denken, maar stiekum hoop ik het wel. Ik heb afgelopen april helaas een miskraam gehad en toen was ik 4 weken. Dus van mij mag het nu wel weer raak zijn,en dat het dan helemaal goed gaat.
    Ik moet volgens mijn cyclus 18 sept normaliter ongi worden, dus daarom vind ik deze klachten nogal vreemd en weet ik er niet iets van te denken. :)

Oja en waar kan ik mijn banner instellen?

Liefs Sun

6. wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met lagerugpijn,
    ik werd er zelf al onzeker van!
    normaal heb ik dit altijd als ik ongesteld moet worden..
    maar ook nu heb ik soms last van lage rugpijn en krampjes in mn buik. schijnt er dus allemaal bij de horen.
    dat opgeblazen gevoel en boertjes laten ken ik ook.. loop de hele dag door te boeren haha vreselijk!
    vanmorgen weer een dikke streep op de test dus toch echt zwanger haha

7. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    Ik heb ook last van deze symptonen, Morge weet ik meer:)

8. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier nog een met lage rugpijn en pijn in mijn onderbuik (en wat andere vage klachten). Had vandaag ook een beetje bruinverlies...

Erg spannend maar moet nog zeker een week wachen tot ik kan testen grrr.

Hadden andere meiden ook al zo lang voor hun nod deze klachen?

Groetjes!

9. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    Voor mij houd het op deze ronde.. Op na ronde 2

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ha meiden! ik heb vanochtend getest, was 2 dagen over tijd en een hartstikke roze streep... afgezien van het feit dat ik me heeeeel raar voel herken ik het gevoel, ik had vanaf donderdag het gevoel ongesteld te worden, maar toch net ff iets anders en het duurde vooral dagen achter elkaar en dus... zwanger!

11. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

12. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Ik heb ook veel last van steken in mijn buik, maar nog niet echt in mijn rug gelukkig.
    Of dit door het ontpillen komt of iets anders durf ik nog niet te zeggen, maar ik lees lekker met jullie mee :D

Deel Deze Pagina