Geen vitaminepillen maar drankje?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Wupje, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi,
    Ik weet niet of er meiden zijn die dit herkennen; ik slik dagravitpil mama & baby om alle vitaminen en mineralen binnen te krijgen. Alleen....ik krijg een pil echt niet heel doorgeslikt dus ik snij de pil meestal in 3 of 4 stukjes. Dan ben ik nog 20 minuten bezig om alles weg te krijgen....Zit tussen mijn oren weet ik. Maar zijn er ook drankjes waarmee je deze vitaminen binnenkrijgt?

2. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Niet speciaal voor zwangerschap geloof ik , maar weet wel dat er bruistabeletten zijn.

3. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Ik kan zelf ook geen pillen slikken en mag nu (heb geen extra foliumzuur mer nodig) ook alleen een multivitamine bruistablet nemen.

4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ikzelf heb VSM Puur Mama gebruikt en die maakte ik altijd stuk met de vijzel en mengde het met appelmoes. Die pillen zijn ook groot en ik kreeg ze alleen met deze manier mn keel door.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je hebt ook kauwvitaminen.. maar dus ook weer niet speciaal voor de zwangerschap helaas...

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dank je Elin! Dat is wel een goede tip. En welk merk gebruik jij dan?

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik slik ook die van vsm. ik prak ze helemaal fijn en dan door de yoghurt oid.

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    De etos zwangerschapsvitaminen zitten in capsules. Die kun je heel makkelijk openmaken, dus wellicht een idee om de inhoud in een bakje yoghurt te mengen?

Deel Deze Pagina