okee, nou dat is wel vervelend dat je daar nog even op moet wachten....best lang eigenlijk. Merk je dat Finn er nu nog veel pijn aan heeft? Liefs
Hij zegt soms au en tijdens het schoonmaken trekt hij snel zijn luier omhoog of knijpt hij zijn benen dicht. Ook is hij steeds 's nachts wakker. Ze zeggen dat hij niet veel pijn kan hebben.
lekker makkelijk van die chirurg om dat te zeggen, hoe kan hij dat nou weten..... vind wel dat je lang moet wachten hoor... maarja, ik heb niet zoveel geduld dus dat vind ik al gauw hihi
Ja dat vind ik ook maar het schijnt doodnormaal te zijn (vooral bij ons in Almere). Ik vind ook dat ik lang moet wachten hoor maar hun zeggen gewoon hij heeft niet veel pijn dus geen spoed. Nu maar afwachten of hij geen koorts krijg want hij heeft al een hele week verhoging. Want dan bel ik gewoon de dokter weer want die heeft dat gezegd.
Finn had gisteren geen verhoging de hele dag niet maar voelde wel warm en koud aan steeds. Ook zegt hij iets vaker au. Het blijft afwachten. Mocht hij van het weekend weer verhoging hebben bel ik toch de dokter maar even.
Hij heeft zich netjes gedragen niet gehuild. Alleen heeft de radioloog mij aan het twijfelen gebracht want hij vroeg waarop ik baseerde dat hij een liesbreuk had. Nog een weekje wachten. Moet zeggen dat hij gisteren en vandaag geen verhoging meer had. Meer ging eten en bewegen dus misschien dat hij zich toch beter voelt.