hallo allemaal het is weer een tijd geleden dat ik hier geweest ben maar ja druk druk en nog eens druk he met de tweeling erbij . de oudste en de middelste zijn gelukkig niet jaloers geworden maar vragen ook extra veel aandacht nu en de tweeling ook natuurlijk. maar ik heb een vraag en ik weet eigenlijk niet waar die thuis hoort . dus stel ik hem hier maar . de tweeling is nu 3 maanden oud nu is bij lorenzo ( de oudste van de 2 )een liesbreuk en waterbreuk geconstateerd hij wordt woensdag 8-3-2006 opgenomen en donderdag geoppereerd mijn vraag is nu jordy(de jongste van de twee) hangt heel erg aan lorenzo , lorenzo is dadelijk 3 dagen weg thuis hoe kan ik het het beste opvangen zodat ze zich niet in de steek gelaten voelen door elkaar ?????????????????????? hopelijk kan iemand me helpen.
Hoi Anita, ik zou het even bespreken in het ziekenhuis waar Lorenzo heengaat. Misschien hebben ze daar wat oplossingen/mogelijkheden. Je kunt in elk geval vragen of je Jordy elke dag een keertje mee mag nemen, en dat als Lorenzo zich redelijk goed lijkt te voelen, even naast elkaar laten liggen, of samen op schoot nemen. Laat Lorenzo een paar dagen of nachten van tevoren hetzelfde t-shirt dragen, en leg dat naast Jordy als hij die paar dagen alleen is, dan ruikt hij zjn broertje. Andersom kun je dat ook doen, dan heeft Lorenzo ook iets vertrouwds bij zich in het ziekenhuis. Veel succes volgende week! Mirjam