buikkrampen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ch11, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Beste verloskundige,

Ik vraag het eerst even aan u, omdat mijn verloskundige haar spreekuur voorbij is en ik niet weet als dit wel erg genoeg is voor om het spoed nummer te bellen.

Afgelopen zaterdag was ik met mijn partner boodschappen aan het doen, waar ik ineens vreselijke buikpijn/krampen kreeg. Had dit nog nooit gevoeld, mijn partner heeft me in de auto gezet want hij dacht dat de weeen waren begonnen. Maar ik ben nog maar 31 weken!!
    Ik kende het gevoel ook niet, maar thuis toch maar even op de wc gaan zitten maar er kwam niks. 3 kwartier later kwam het weer wat terug, ben op de bank gaan liggen en toen zakte het weer wat af. Heb daarna geen last meer gehad. Af en toe wat aparte vreemde buikpijn, maar ik denk dat het termijn ook meewerkt.. indalen?? hij lag al met het hoofdje naar beneden, of zou die zich om hebben gedraaid??
    Nu heb ik vannacht weer heel erg last gehad, maar voor korte duur. Ik werd wakker, en mijn partner hoorde mijn kreunen. Ik had hele erg krampen, zo'n pijn dat ik mij niet eens zelf kon omdraaien.. mijn partner heeft mij op de rug geholpen. Na 2/3 minuten zakte het eindelijk weer af, zo'n pijn heb ik nog nooit gevoeld.

Omdat mijn partner al zo schrok en dacht dat het afgelopen zaterdag weeen waren, zou het dan toch niet het indalen of omdraaien zijn geweest??

Gr.

2. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    misselijk geweest, buikkrampen maar poepen hoef ik ook niet.. wat is dan toch??

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    aub mag ik ook een reactie vandaag, maak me wel een beetje zorgen!

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het is inderdaad waarschijnlijk indalen of omdraaien geweest.

Mirjam

5. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Oke, bedankt voor de reactie..
    Mijn verloskundige zei altijd; als je zelf de pijn niet kent en niet twijfelt ( mijn partner twijfelde niet ) dan kunnen de weeen begonnen zijn..
    Mijn vriendin heeft namelijk het zelfde gehad en had op dat moment al 3 weken ontsluiting met 34 weken..

Vandaar dat ik het vroeg en het verhaal even vertelde aan u..
    Dan wacht ik nu gewoon tot de volgende controle eind volgende week, dan zou het wel goed zijn bij mij.

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je de pijn niet kent en twijfelt moet je bellen ja.
    Maar als de pijn nu voorbij is mag je wachten tot je volgende controle.

Mirjam

7. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    bedankt voor de reactie..

heb tot nu toe geen last meer gehad, ja af en toe harde buiken.. maar dat hoort er gewoon bij.

Bij de volgende keer zou ik bellen..

groetjes.

Deel Deze Pagina