foto maken verstandskies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Makkie, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hallo!

Ik heb wederom een vraagje. Een aantal weken geleden is mijn verstandkies doorgekomen. Het deed geen pijn totaan een paar dagen geleden :cry: . Met eten doet het erg pijn. Ik wil van de week een afspraak maken bij de tandarts. De vorige keer bij een verstandskies die doorkwam werden er foto's gemaakt en moest ik de kies laten trekken in het ziekenhuis, omdat de kies scheef groeide. Dat gevoel heb ik nu weer, omdat mijn kaak erg pijnlijk is.

Hoe zit het met zwangerschap en foto's maken? En mocht ie er snel uit moeten, kan dat wel met verdoven?

Dank je wel alvast!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

foto maken alleen als het moet, en dan met schort voor. Kies eruit is geen probleem, verdoving kan geen kwaad. Sterkte ermee!

Mirjam

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

dank je wel!

de vorige keer met een verstandskies trekken, toen ben ik een paar dagen flink ziek geweest met koorts en had flinke pijnstilling nodig. Kan het kwaad mocht ik weer ziek/koortsig worden voor de kleine, en welke pijnstilling mag ik dan hebben?

Deel Deze Pagina