's avonds opgezwollen buik en veel lucht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnebloem, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Wie heeft hier ook last van? Heb het gevoel dat mijn broek 's avonds strakker zit dan overdag. Ook begint zo tegen een uur of vijf mijn buik te rommelen en moet ik veel scheten :oops: haha, klinkt goor, maar heb het al een paar dagen.

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

haha ik heb het ook de laatste dagen. gezwolen en scheten... ik weet niet wat het is, het hangt in de lucht:)

3. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Haha, ben dus gelukkig niet de enige. Ik zie dat je acht dagen overtijd bent? Al getest?

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Zonnebloem zou je eventueel zwanger kunnen zijn?

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik hoop het zo! Heb eigenlijk al sinds de eisprong last van 'zwangerschapsdingen'. Gerommel in de buik, steken. Het enige wat mij aan het twijfelen heeft gebracht is een tweedaagse bloeding afgelopen weekend. Kan donderdag testen...

6. music4life

music4life Niet meer actief

hey heb ik ook gehad dat bloeden op welke dag van de cyclus zat jij toen dat gebeurde

7. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Op dag 24 en 25. Afgelopen zaterdag en zondag.

8. music4life

ok ,,bij mij was het op dag 16 begonnen ,,van de 36 dagen

9. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Mijn innestelling zou rond de 1e van januari zijn. Maar een innestelling kan ongeveer drie dagen duren. Dus het zou een innestellingsbloeding kunnen zijn. Als ik jou zo hoor heb je een bloeding gehad rond je eisprong?

10. music4life

jaa ik had vrijdag aovond bloed verlies lichtjes
    zaterdag mogen gaf de ovu test persona mijn ei aan ..en ik ben blijven bloeden....we hebben daarvoor wel gevreen...waneer zou ik dan mijn innseteling kunnen hebben

11. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb al getest gisteren, toen was ie negatief maar mn banner klopt niet helemaal want ik heb mn ei een week later gehad dus gisteren was mn NOD.wel gaat mn tempratuur omhoog dus er is nog hoop!

Ik weet niet of een opgezwollen buik en winderigheid er bij hoor maar goed.. we wachten af..Hoe zit het bjj jou? al een keer getest?

12. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Even terugkomend op de vraag van de topicstartster.

Ik heb al meerdere cycli achter elkaar 'last' van een opgeblazen buik en winderigheid... ik denk dat het gewoon bij de 'tijd van de cyclus' hoort... ben elke keer nog gewoon ongesteld geworden, dus ik hecht er geen enkele waarde meer aan als ik het weer heb tussen eisprong en ongesteldheid.
    Voor mij betekent het niets anders dan: ongemak

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    @ Realtjuh: same here! En elke keer trap ik er weer in... Vanaf nu niet meer! :evil: ;)

14. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Het zou inderdaad kunnen dat het er gewoon bij hoort, maar de vorige keer dat toen bleek dat ik zwanger was had ik hier ook erge last van. Vandaar mijn vraag of anderen hier ook last van hebben.

Ik heb vandaag getest, negatief. Wacht nog maar even tot het weekend en kijk dan wel verder.

15. als je normaal gesproken nooit last hebt van winderigheid en nu wel, dan kan er wel iets zijn.. het kan ook iets anders zijn dan een zwangerschap.. maar ik heb er ook erg last van hoor. Normaal alleen als ik iets verkeerds heb gegeten maar dat merk ik wel. Uhm, miscchien gekke vraag maar is de ontlasting ook een beetje anders dan normaal?

16. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Haha, lekker zo bij m'n ontbijt!
    Mijn ontlasting is wat vaster en wat lichter van kleur.

17. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    er gaat ook een buikvirus rond he.. :cry:
    ik heb er ook last van namelijk maar zie mijn banner ik moet mijn ei nog hebben...

18. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Hmz ook ik ben gestopt met de pil en zit in de eerste ronde. Heb ook veel last van buikpijn dat is ook eigenlijk het enigste.. Denk dat het ontpillen is, maar hoop natuurlijk iets anders:D.. Ik had ook al last van een rare ontlasting 2 dagen geleden.. Het was raar van kleur, en dat terwijl ik niks vreemd gegeten had. Maar goed we zullen wel afwachten ;)

19. ja men zegt dat zwangere vrouwen meer last van ontstopping krijgen, dus de ontlasting zou harder moeten worden door hormonen..
    maar ja pin je er maar niet aan vast hè. helaas nog even afwachten (hier ook)

20. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Hhaha tjee ik heb dat ook sinds de laatste dagen eigenlijk. Vanaf het weekend is het eigenlijk de hele dag opgezet. Tig x per dag moet ik naar de wc. En als ik het ophou krijg ik krampen, dus ga ik meteen naar de wc.

Deel Deze Pagina