Hey, thanks voor je antwoord. Maar ik denk dat het toch met een nasleep van die griep te maken had hoor, want het is nu veel minder. Het heeft wel een paar dagen geduurd en het was alleen de rechterborst! Vinden jullie dat niet raar, last van 1 borst? Gr. Kari
ik heb nu sinds een week ook een beetje last van mijn borsten! de ene dag voelen ze heel zwaar en doen ze een beetje zeer en de andere dag voel ik weer bijna niets... heel vreemd! hoop natuurlijk dat het raak is... dit is namelijk de 3e ronde, de vorige rondes geen pijn gehad van me borsten....dus wie weet! liefs relin
Hoi Relin, We hebben bijna hetzelfde schema, spannend voor ons! Ik snap er ook niks meer van hoor, vandaag wederom rechterborst errug gevoelig. Met name aan de zijkant.... links niks. Vaag he? Gr. Kari
hoi kari, echt veel te spannend hoor... ik kon het alleen vanmorgen niet laten om alvast te testen en je raad het natuurlijk al.... negatief! wel voel ik me borsten vandaag weer en weer een raar gevoel in mijn buik... hoop natuurlijk nog dat ik niet ongesteld wordt....maar ben bang weer van wel... liefs relin
Narnia! Gefeliciteerd meid! Dus die borst....... links of rechts, het maakt dus niet uit.....! Geniet er lekker van! Kari
hey Narnia, van harte gefeliciteerd. Echt super. Geniet ervan. En Kari ik ga voor je duimen.Spannend. Liefs Mir