Je vraagt je vast af: hoe kun je je baby nou kwijt raken als ie gewoon in je buik zit? Nou het zit zo: Bij mij lag ukkie altijd rechts van mn navel vrij hoog in mn buik. Voelde altijd een bil/hoofd als ik over mn buik heen wreef en het lag ook altijd tegen mn buikwand aan zodat er altijd een bult zat op de plek. Was een heel grappig gezicht, stak net ff wat meer uit dan aan de andere kant . Vond het ook altijd heerlijk om lekker over ukkie's kont/hoofd heen te wrijven en kon dan echt nog meer genieten . Hahah vooral collega's moesten altijd lachen, staat ze weer te wrijven is het dan. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus in deze situatie als ukkie bewoog, voelde ik dat ook altijd aan de zijkant van mijn buik. Maar nu merk ik dat Ukkie steeds vaker dieper/lager ligt. "Ukkie is kwijt" riep ik van de week tegen mn vriend. Ik voel ukkie nog steeds natuurlijk, maar de bewegingen voelen toch anders en minder dan eerst. Heel vaak zijn het niet meer dan wat grote ploppen om het zo maar te zeggen. Verder is die plek waar Ukkie altijd lag, ineens een stuk zachter hahah. Pas als ik op mn zij lig dan gaat Ukkie ook wat opzij en voel ik dat heerlijke, gezellige,lieve getrappel weer Maarja, ik heb geen tijd om de hele dag op mn zij te gaan liggen om Ukkie te voelen... kon dat maar!! Ukkie is zich waarschijnlijk aan het verplaatsen in de goede positie voor zometeen maar mis dat gevoel zo hoog in mn buik echt!! Wie heeft dit nog meer? Liefs Sassie
Ik had precies hetzelfde, bleek hij zich te hebben omgedraaid. Hij lag al weken met zijn rug naar rechts, maar toen ineens naar links. Geen idee waarom ik het aan de linkerkant minder goed voel, maar het is echt zo. Inmiddels is hij ingedaald, maar af en toe draait hij zich nog wel eens, waardoor hij weer een paar dagen met zijn rug naar rechts ligt (dat kontje is inderdaad echt erg aaibaar ), maar hij draait zich helaas altijd weer terug naar links.
Hier ligt de uk al vast in het bekken, maar nog steeds met de billen bijna tegen mijn ribben. En maar moonen de hele dag hihi zie je zo'n bult schuiven. Net als de voeten die soms als bult uit mijn zij steken, ook heel apart maar wat is het knus he, die billekkes aaien
Heb ik ook gehad. Als hij met zijn ruggetje naar links lag was er niets aan de hand. Zelfs toen hij ingedaald was bleef hij om zijn as draaien. Lag zijn ruggetje naar links dan kon ik niet zo veel meer. Veel harde buiken en pijnlijk. Gelukkig lag hij meer naar rechts dan naar links.
Heel herkenbaar. Aan het eind van mijn zwangerschap moest ik als ik onze uk even wilde voelen bewegen ook op m'n zij gaan liggen.
Bij mij lag mijn ukkie al heel snel in een positie waar hij heel lang in is blijven liggen. Dus ik herken dat niet echt. Wel mistte ik een paar weken na de bevalling m'n dikke buik. Dat getrappel en gedraai is inderdaad zo heerlijk!!! Geniet er nog maar even van hoor!!
Vind het zooooooooooooo lekker om te aaien hahaha. Geen idee of ukkie dat ook vond, maar had ie pech gehad hahaha. Het vervelendste vind ik gewoon dat ik door die placenta aan de voorkant zoveel mis nu... maak me ook steeds zorgen omdat ik m dus minder voel.... als het nou maar goed is whahaha, zo ben ik dan weer. Meestal gaat t pas 's avonds komen, maar ben de laatste tijd zo moe, dat ik snel in slaap val, dus ja voel ik ook minder. xx sassie
Wij lopen bijna gelijk (nou ja er zit iets meer dan een week tussen), maar weet je wat het leukste is wij wonen in dezelfde plaats . Heb je je ukkie al gevonden?? Groetjes Que
Hey Que, is dat zo? haha grappig!! Misschien kenenn we elkaar dan wel... Wat is de wereld toch klein Ukkie is wel gevonden, haha hij zit zo diep alleen... beetje jammer is dat! xx sassie