weet niet of hier al een topic over is , kon het iedergeval niet vinden... maar het kwam zo ineens... aambeien... voor 2 dagen geleden , voelde het al gevoelig als ik ging zitten of naar de w.c. moest .. dacht gelijk al aan aambeien.. heb toch maar even gekeken en ja hoor .... zo uit het niets.. heb gelijk maar even een zalfje opgehaald , sperti heet het, hopen dat het snel over gaat voordat dat ik lig te bevallen.. gelukkig is het wel een veel komende iets tijdens de zwangerschap maar lekker is het niet.. wie nog meer en was het snel weg ?
ik heb het ook gehad in de zwangerschap daarna was het weer weg tijdens de bevalling had ik m ook nog maar totaal geen last van gehad
Even om je moed in te praten : tijdens de bevalling kán het nog veeeeeel erger worden (hoeft dus niet, maar je ziet 't wel vaak). Ik heb de verloskundige gevraagd wat ik eraan kon doen en toen kreeg ik Curanal (tabletten en zalf). Werkte echt super, met een week was 't al veel minder (en het was echt heel erg...). De zalf is ook zonder recept te krijgen, maar de combi met de tabletten is wel het beste. Succes ermee! Oh ja, heel veel verloskundigen schrijven het voor, maar sommigen willen er niet aan/kennen het niet. Het is nl. homeopatisch.
hahaha , had er vanmorgen met mijn moeder erover , die zei ook al dat je tijdens de bevalling ze ook nog (extra bij) kunt krijgen maar ja wat wil je , op alles komt druk.. moet toch aanst. dinsdag toch naar de verloskundige , zal haar wel ff vragen.. misschien schrijf ze ook wel iets voor.. maar thnx voor je reactie.. !
Magdalena, ik had er tijdens de zwangerschap een en met de bevalling kreeg ik er nog een pingpongbal bij Ik heb ook de Curanal tabletten en Curanol zalf gebruikt. En hier ook na een week geen klachten meer! De tabletten zijn op recept te krijgen via de site curanal.nl en de curanol kun je van tevoren al bestellen, en direct beginnen met smeren na de bevalling! Die bestel je via curanol.nl. Let op het verschil A en O! Succes!
ik wacht gewoon ff af wat de verloskundige zegt , voordat ik van alles ga kopen.. maar het wordt wel met de dag pijnlijker , met zitten en ook als je moet hoesten.. niet leuk meer.. dit is vast mijn ''straf'' , indien ik echt een super zwangerschap heb.. !
Het verschil tussen die a en o maakt op zich niet zoveel uit. Op de site curanAl.nl kun je ook de tabletten enzo bestellen, maar daar moet je een recept voor hebben. De zalf kun je daar wel gewoon bestellen zonder recept. Op curanOl.nl kun je alleen de zalf bestellen (maar dan krijg je dus gewoon hetzelfde als via curanAl.nl). In de bijsluiter staat ook dat CuranAl zalf en CuranOl zalf precies hetzelfde zijn. Maar goed, maakt op zich niet zoveel uit... het werkt geweldig!
ik heb er deze zwangerschap nog geen last van maar heb al preventief Curanol, Curanal en huidverdovingszalf liggen voor na de bevalling. Na de geboorte van Sofie had ik zo veel last!
Jaaa pffff kan er over mee praten, na de bevalling kon ik gewoon kwispelen! Curanal/nol topspul! Sperti en al dat soort zalfjes is alleen om te verlichten niet om te verhelpen (staat zelfs op de verpakking) Die pilletjes zijn het echt helemaal! Binnen 2 weken was ik ervanaf. Nee ik heb geen aandelen.
Ik heb denk ik een inwendige aambei.. niet veel last, met zitten enz helemaal niet maar wel licht bloedverlies! Moet ik nu ook al gaan werkenm et smeerseltjes etc. of?
iemand hier op het forum zei een keer dat je elastiekjes om die aardbeien kan doen en dan ze er dan vanzelf afvallen.
ik heb niet zulke dikke keutels ennee.. heerlijkheid, allemaal gekleurde stiekjes net als bij de ortho