baby komt naar voren liggen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sandhya, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hoi hoi,

sinds een paar dagen komt de baby steeds helemaal naar voren liggen, twee harde bulten op mn buik, dat duurt dan even en dan is het weer voorbij.
    Komt dit door ruimtegebrek?

liefs

2. wendii88

wendii88 Niet meer actief

ik heb dit ook veel gehad, nu nog steeds trouwens, maar ook toen ik nog veel minder ver in de zwangerschap was! zou niet weten hoe het komt..
    ik leek soms net een kameel :p

3. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Dat herken ik ja. Dat doet ze bij mij ook hoor! Soms lijkt het wel alsof ze erdoor naar buiten komt zo hard duwt ze dan. ahaha En een hele bult, die ook verschuift!

Hahaha

4. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    :D Hier hetzelfde.Vind het alleen soms wel pijnlijk.
    Ze doet het bij mij ook als ik mijn hand op mijn buik leg.Dan "kruipt"ze in het holletje :)

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

bij mij is dat ook, ze duwt met haar hoofd heel hard naar voren. Je ziet dan ook een hele bult. Ik vind het ook niet zo'n fijn gevoel, het is ook steeds net onder mijn ribben. Hopelijk draait ze snel om :)

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Jups hier ook... De ene keer maakt ie z'n rug bol en de andere keer zijn 't de billen :D

7. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja bij mij ook hoor. Zodra ik me hand (of iets) op me buik leg, kruipt of duwt ze er tegen aan. Ze zit al sinds 28 weken met hoofd naar benenden, dus ben benieuwd of t nog zo is. Moet zo naar de vk dus ben benieuwd.

Tis soms idd pijnlijk. Bij mij lijkt ze zich soms ook uit te rekken en heb dan pijn aan me ribben en me blaas hahaha...

Nog maar ff... wachten duurt lang :)

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier ook al zo dart ik soms net een ja hoe moet je dat zeggen :p misvormde buik krijg met paar bulten :p en dan ineens verschuift de bult lekker :p nee soms geen fijn gevoel maar goed de kleine doet toch waar die zin in heeft :D ook lekker onder me ribben liggen met hoofdje heerlijk (not) :D

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier ook. Lekker dicht bij mama's handen als ik ze op mijn buik leg. Heeeeerlijk!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook, altijd met het kontje of rugje meteen drukken tegen mijn hand als ik die op mijn buik leg! Vind het zo gaaf!

Soms denk ik zelfs dat de kleine aangeeft om even te knuffelen. Dan krijg ik een paar stompen, zo van: hee hallo, ff lekker kroelen! En als ik dan mijn hand neerleg, dan gaat hij/zij er heerlijk tegenaan liggen! Gaaf dat contact he?

11. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    oh wat grappig allemaal hihi!
    allemaal een acrobaatje in ons buik :)

12. essie23

essie23 Actief lid

15 feb 2008
    148
    0
    0
    postbezorgster
    Heerenveen
    ik heb het ook de kleine drukt steeds de kont omhoog en begint dan lekker te schoppen zodra ik mijn hand op het kontje leg zakt het weer naar beneden.

ik vind het wel een mooi gezicht en moet er ook wel om lachen.

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Erg herkenbaar, en het ziet er niet uit! Zo'n grote bult ineens die uit je buik steekt. Ik vind het verrekte moeilijk soms om dan nog normaal te bewegen als ik in bed lig. Ik moet dan echt wachten tot ie zijn billen weer laat zakken, dan kan ik mij vervolgens ook weer omdraaien. Zou er eigenlijk een foto van moeten maken!

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hier hetzelfde verhaal ze ligt in een stuit en ik ben 34 weken zwanger en als ik mijn hand neerleg komt dat hoofdje er meteen op af.
    echt heel grappig alleen hoop ik da ze snel gaat draaien.

15. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hier ligt ze met dr hoofdje naar beneden en is ook al een stukje ingedaald! Maar zie soms echt behoorlijke golven hoor hahaha! K kan er wel van genieten.

Als ik t me moeder laat ze en zij haar hand op me buik legt is ze stil. Zodra mijn moeder dr hand weg is beweegt ze weer hahaha! Kleine dondersteen hahaha

16. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Hahaha wat grappig dat heb ik ook zo nu en dan :D

Deel Deze Pagina