18 augustus miskraam, wanneer opnieuw proberen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melissa23, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa23

melissa23 Lid

9 aug 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

even in het kort mijn verhaal,
    in maart 2011 heb ik een bbz gehad helaas:(
    in juli weer positief getest best snel vind ik zelf..
    alleen is dat vorige week een miskraam geworden:(
    af en toe verlies ik nog wat bloed,.
    is dit al een beetje ongesteldheidsbloeding of is het echt nog van de miskraam?
    wanneer kunnen we het weer opnieuw proberen??
    heeft iemand hier ervaring mee? of ook meegemaakt??

2. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Melissa,

Wat vervelend zeg, je hebt wel pech! Hoe gaat het nu met je? Ik heb halverwege juli een miskraam gehad en was er wel even van ondersteboven. Daarna gelijk op vakantie geweest en nu gaat het wel weer. Ik ben 14 juli gecuretteerd en nog niet ongesteld geweest. Ik heb de eerste week na de curettage nog bloed verloren. Dit hoorde erbij. Wat ik begreep van de gynaecoloog is het 'normaal' om zo'n 2 weken nog wat bloedverlies te hebben. Maar er zijn ook mensen die nog tot 6 weken erna bloed verliezen, dus dit is voor iedereen anders. Als je wilt weten wanneer je weer voor het eerst een eisprong hebt, dan kun je het beste iedere dag een ovulatietest doen. Of temperaturen iedere dag, dat kan ook.

Heb je al getest of je nog hcg in je lijf hebt? Dit kun je eenvoudig doen met een zwangerschapstest.

Heel veel sterkte met het verwerken en hopelijk gaat het snel een keer goed bij jullie!

Ps: je kunt gelijk weer opnieuw proberen zwanger te worden. Je lichaam bepaald zelf of het er al weer aan toe is of niet.

Deel Deze Pagina