Snap er echt geen snars meer van. Ik temp. En overduidelijk vorige week donderdag eisprong gehad (ook gevoeld). Nu precies 1 week later ga ik naar het toilet en ineens best veel helderrood bloed bij het afvegen. Mijn temperatuur was vanmorgen nog 37.2. Soms wordt ik er zo moedeloos van😢
Ik denk dat je nu veel hoopgevende reacties gaat krijgen over een eventuele innesteling...dat zou ook best kunnen,maar gebeurd niet zo vaak.Ik zou even aankijken of het echt je menstruatie is,of het doorzet.Als dat zo is,en je weet je eisprong echt zeker,dan is je LF dit keer erg kort.En zou ik dat even de komende cycli(die er hopelijk niet komen) goed in de gaten houden,of het eenmalig was,of vaker gebeurd. Mocht het bloedverlies niet doorzetten,zou ik over een dag of 5 eens een testje wagenHeel veel succes!
Hier ook 8dpo hevig ongesteld geworden, wel net gestopt met de pil maargoed, kan gebeuren, kan innesteling zijn maar als het heel veel is..
Het loopt er niet uit maar bij het afvegen wel helderrood en na mijn idee veel. Was dan wel zonder stolsels maar was echt rood rood zeg maar. Ik slik al jaren geen pil meer dus daar komt het niet van. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik een korte cyclus heb.
hier hetzelefde probleem , 30 juni had ik mijn ovulatie , maar gisteren beginnen bloeden ( enkel bij afvegen veel rood bloed ) en niet zo veel in maandverband op een dag maar 1 en niet eens vol . vandaag heb ik er ook nog last van . mijn NOD was normaal pas 15 juli , nu heb ik hem maar verschoven naar 3 augustus er van uitgaand dat het mijn regels zijn. ik kan op dit moment niet aan mijn lichaam aan uit een cyclus van 20 dagen is vrij kort niet ? hopelijk weet jij snel meer en stopt het bij ons snel ( hoop voor mezelf ook dat het enkel een innesteling is ) hier trouwens ook geen pil , nooit genomen . heb 6juni wel een spiraal laten verwijderen maar had 17 juni toen mijn maandstonden
Net was het weer beduidend minder en was nu oud bloed. Er lag vanmiddag na het plassen echt een plasje bloed in het toilet dus ja vond het best veel. Het is er niet uit gelopen verder was alleen na het plassen.
Hierbij de reactie waar Pipo al op doelt Wil je geen valse hoop geven, maar rood bloedverlies rond die tijd was bij mij beide keren: zwanger. Ik moet daar wel relativerend melden dat ik het vroeger nooit had, alleen de keer dat ik zwanger was, maar nu bij de rondes voor een tweede kindje ook wel eens heb gehad en niet zwanger bleek. Volgens m'n gyn zijn het soms hormonale schommelingen en hoef je je niet direct ongerust te maken als dat een keer gebeurt, zeker als Het niet doorzet. Duimen voor jou dus maar...!!
Hier ook zo'n raar bloedverlies. Vorige cyclus 5 dagen na positieve ovulatietest mijn menstruatie gehad, deze cyclus heb ik al sinds de positieve ovulatietest rood- en bruinverlies. Dat is nu al 4 dagen. Het heeft nog niet echt doorgezet naar een echte menstruatie, maar ben niet hoopvol snap er niets van.