Hallo, Ik ben vandaag 9 weken en 1 dag zwanger en tot op heden heb ik geen tot weinig zwangerschapskwaaltjes. Iets wat me ontzettend onzeker maakt. Het enige wat voor mij nu bewijst dat ik zwanger ben is het feit dat mijn menstruatie uitblijft en de zwangerschapstesten positief zijn. Maar buiten dat.... Ik ben niet misselijk, heb eigenlijk geen gespannen borsten en deze zijn ook nog niet gegroeid ofzo, moet misschien iets vaker naar het toilet dan anders maar niet overdadig meer, ben niet extra moe en ga zo maar door. Als iemand tegen mij zou zeggen dat ik toch echt niet zwanger ben zou ik het ook zo geloven. Ik voe me namelijk helemaal niet anders dan voor mijn zwangerschap. Nu heeft mijn eigen vk bij de intake aangegeven dat ik me er niet teveel zorgen over moet maken, maar ik doe het toch. Ik kan nog niet echt blij zijn met deze zwangerschap omdat ik momenteel nog helemaal geen bevestiging heb dat het wel goed zit. Mijn echo is pas op 13 februari, dus bij 10wk6d. Dus mijn vraag is of ik me inderdaad geen zorgen hoef te maken bij zo weinig kwaaltjes. Je hoort namelijk meestal alleen maar de misselijkheid enzo verhalen en ik heb zelf eigenlijk nog bijna nooit iemand gesproken die hetzelfde voelde als ik. En wat kan het betekenen dat ik geen kwaaltjes heb? Betekent het dat mijn lichaam niet of anders reageert op de hormonen? Kan dit afhankelijk zijn van bepaalde lichamelijke aspecten? Alvast bedankt voor de informatie. Ik hoop dat ik iets gerustgesteld kan worden.
Hoihoi, Nee je hoeft je absoluut geen zorgen over de niet aanwezige kwaaltjes te maken! Heerlijk toch dat je niet elke ochtend boven de wc hangt,geen drempel kan nemen omdat je borsten zeer doen,3x er uit moet om te plassen snachts. Geniet er maar lekker van! Menig vrouw zal jalours zijn! 13 feb is echt al best snel! (wachten duurt lang) Komt goed! vertrouw op je lichaam! Geen testen meer doen hoor,zonde van je geld! Imke