Ik heb soms erge pijn aan me maag en ribben, nu weet ik dat de baby er tegen aan kan liggen. Een vriendin van me zei, dat ik hem ook zachtjes naar beneden kan drukken, maar dat helpt niet. Heeft iemand nog meer tips? Of valt er echt niets aan te doen? Groetjes Xena
ik drukte de kleine ook naar beneden, maar dat ging niet altijd even zoals ik wou. mijn man heeft altijd erg warme handen hij lag ze dan op mijn oderbuik of aan de zijkant (laag in de buik) de kleine kwam hier altijd redelijk snel op af en ik was weer even vrij van pijnlijke ribben
hallo pijn aan de ribben heb ik ook al een tijdje,aangenaam is anders he maar ikzelf kan er weinig aan doen. hij vind het zo plezant mama te schoppen waar dat het meeste pijn doet. denk dat we het nog een weekje of 12moeten doorstaan
Ooh dat zal ik ook eens gaan proberen, want het is echt niet uit te houden zo met die pijn. Thnx voor de tip
Ik heb ook erg veel pijn aan de rechterkant bij m'n ribben, maar op het moment dat ik hem of haar zachtjes probeer weg te duwen, duwt 'ie gewoon net zo hard terug , zo van: hee, ik lag hier eerst hoor! . Is nu dus al lekker eigenwijs.
Ik deed zelf ook mijn koude handen ergens anders op mijn buik leggen en dan kwam hij er tegen aan liggen of als ik ergens tegen mijn buik aandrukte kwam hij ook daar liggen.
Het is nu half drie s'nachts, en heb maagkramp gekregen door de kleine. Voel me ook echt niet lekker, denk dat ik beetje verhoging heb, want me gezicht gloeit. Hij ligt al de hele dag tegen me ribben aan, en krijg hem daar gewoon echt niet weg! Ben echt misselijk in vlagen en soms hier en daar een neiging om te spugen. Iemand dit ook?
Pijn in mijn ribben herken ik heel erg.. Wat een ellende zeg! Doet echt zeer! Ik heb het aan de rechterkant, bijna constant. Het enige wat helpt is liggen. Rechtop zitten kan ik bijna niet volhouden..