Maak me een beetje zorgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tataar, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik ben morgen 11 weken zwanger.
    Donderdag heb ik pas me eerste echo.

Ik weet nou niet of dat het spanning is of niet.
    Maar een half jaar geleden heb ik een mk gehad en toen we de echo zagen was er geen hartje.
    Nu ben ik ook best wel een beetje bang dat dat weer geval is.
    Ik voel me in zekere zin meer zwanger als de vorige x maar ben toch ook wel een beetje bang.

Voel me veel meer misselijk en moe al hoe wel het sins en week wat minder wordt de moeheid.

Ik hoop dat de aan komende dagen snel voor bij zijn. an niet meer w8ten.

Gr Tam

2. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    je had recht op een extra echo rond 7/8 wk. hebben ze dat niet verteld?

maar in andere onderwerpen staan heel vaak reacties dat de kwaaltjes de ene dag erger zijn dan de andere. en je hebt er bijna 3 maand op zitten en dan wordt t ook vaak minder.

3. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Me vk zei dat ik ook wel eerder naar de gyn moch maar nou blijkt het hier zo te zijn dat het erg druk is met de echo want de komen gyn te kort ivm vak enz.
    Dus baalde als een steker.

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Sterkte meid, de dagen zullen voorbij kruipen en de echo zal bere spannend zijn. Maar bedenk dat je nu nog geen miskraam symptomen hebt dus het zou ook best wél goed kunnen zijn. Het is overigens heel normaal dat je dat nu haast niet durft te gelopen en jezelf beschermt. je hebt immers de keerzijde van de medaille al eens mee gemaakt. Ik hoop dat je de komende dagen de rust weet te vinden en dat je donderdag een super goede echo hebt.

Zoals je bij mijn naam ziet heb ik ook 3 miskramen gehad, maar ben ik nu wel bijna uitgeteld van onze derde knul. Blijf erin geloven, want het kan deze keer echt goed gaan!

Dat je kwalen wat minder worden is bij deze termijn overigens heel normaal. Daar hoef je je geen zorgen over te maken!

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meis,

Ik snap dat dat mega erg is dat wachten...zeker na een miskraam.
    Bij ons doen ze gelukkig standaard al met 8 weken een echo....vond het echt geweldig want had daar dus niet op gerekend (dacht zelf pas met 12 weken)

Ik hoop dat er op de echo een goed kloppend hartje te zien is...
    Maar daar gaan we wel van uit :D

Succes nog even met wachten hopelijk is het snel donderdag!

6. Niet meer actief

Veel succes bij de echo... dat gevoel wat je omschrijft herkent iedereen hier volgens mij wel!
    Ook ik was erg onzeker/zenuwachtig.. en ben dat nu nog vaak hoor! Maar goed in gedachten houden dat er maar heeeeeeeel weinig zwangerschappen zijn die mis gaan, en gelukkig heeeeeeeeel veel die goed gaan :)

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi!

Helemaal eens met JstD. Iedereen is zenuwachtig en onzeker hoe ver ze ook zijn in de zwangerschap dus dat is helemaal niet raar en zeker niet wanneer je een MK achter de rug hebt. Ik vond de echo's ook harstikke eng maar wat er al gezegd is: het overgrote deel van de zwangerschappen gaan goed hoor! En dat je nu wat minder moe bent is ook niet vreemd: je bent tenslotte al bijna in je 2e trimester! Gefeliciteerd!

8. Niet meer actief

Precies :)
    Proberen te genieten dus van dat mooie leventje in je buik..

9. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    oh das zeker balen! maar t duurt niet lang meer! en net als wat de rest van de meiden zegt, onzekerheid blijft wel in t begin en later mss ook nog, maar we moeten toch proberen te genieten.

veel succes met je echo donderdag!

10. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Thnx allemaal voor de reacties.
    Ik laat donderdag weten hoe het gegaan is.

Gr Tam

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Succes met de echo donderdag,
    Probeer lekker te genieten van je zwangerschap.

12. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Bij mij verdwenen alle kwaaltjes in de 9de week al. Had opeens (bijna) nergens last meer van. Schrok hier ook van. Alleen mijn darmen bleven verstopt.

Dus maak je je maar geen zorgen. Het komt goed!
    Heb er vertrouwen in!

Groetjes,

Deel Deze Pagina