eiwit in urine?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo meiden..

mijn vriendin JOEL zit hier ook op het forum,die is nu 14 weken zwanger(ze is nu een weekend weg,maar ze vroeg of ik deze vraag voor haar wilde stellen)

die heeft vorige week blaasonsteking gehad,nu moest ze weer urine inleveren om te kijken of de blaasonsteking weg was,nu zit er EIWIT in haar urine...
    de dokter zei dat het waarschijnlijk niet op zwangerschapsvergiftiging kon duiden,omdat ze nog maar kort zwanger is...
    maar wat is waarschijnlijk? weet iemand of je ook al zo vroeg een zwangerschapsvergiftiging kan krijgen...ze hoeft pas maandag terug voor bloeddruk te meten..daar hoefde ze nu niet eens voor te komen...

bedankt alvast,want ze maakt zich toch een beetje zorgen.

xxx sandra

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    als er bij het plassen wat afscheiding terecht is gekomen in het potje test je volgens mij ook posi voor eiwit.
    Waarschijnlijk is het zoiets.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    je mag een bepaalde hoeveelheid eiwit in je urine hebben (0,3 gram of zo)... en dit komt vaak door afscheiding zoals agnes ook al schreef.

Er is echt maar een heeeeele minimale kans dat je onder de 20 weken een zw. vergiftiging krijgt.

Als ze echt veel eiwit in de urine had gehad dan had ze meteen terug gemoeten, dan laten ze haar echt niet nog een paar dagen lopen.

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Kan inderdaad heel goed van afscheiding komen. Ik moest toen ik zwangerschapsvergiftiging had mijn urine 24 uur sparen en voordat ik dan moest plassen moest ik eerst alles schoonmaken met speciale watjes. Dat was een gedoe zeg. Maar anders kon de uitslag beinvloed worden.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Er kunnen ook vlokjes in de urine hebben gezeten, heb ik ook wel eens, dat is ook eiwit nl. Maar dat is niet erg. waarsch. is alles wel goed, anders dan moest ze wel direct terug komen... :)

Deel Deze Pagina