Hallo Ze willen de volgende isci behandeling eicelpunctie via de buik en niet via de schede ...omdat ze er links niet bij kunnen ! Iemand dit ooit mee gemaakt of gehoord !! Alvast Dank !
Nog nooit van gehoord, doen ze dan een laparoscopie?? En mag ik vragen waarom ze er links niet bij kunnen?? Hoop dat je je antwoorden krijgt en heel veel succes..
Hallo, Links zit de baarmoeder en darmen voor ,daar willen ze niet doorheen prikken . Het is een soort vruchtwater punctie ,maar dan voor eicellen.
hey tippie, Bij mijn laatste punctie zaten mijn darmen ook in de weg en daardoor is links destijds niet aangeprikt.......erg zonde natuurlijk. Ben erg benieuwd wat dit inhoud......heb er zelf nog nooit van gehoord. Zal het ook eens aan mijn gyn gaan vragen. Succes! Hou je ons op de hoogte!? Liefs Maaike
tippie, mijn gyn in meppel heeft het ook wel eens gezegd, omdat mijn linkereierstok onwijs hoog ligt. maar mijn latere (en betere) gynnen zeiden dat ze er toch wel op de gebruikelijke manier bij konden komen. maar hoe kan je baarmoeder nu voor je linker eierstok zitten? of je eierstok achter je baarmoeder??? is dat wel eens onderzocht mbv een HSG enzo? succes!
Hoi Klingel, ' Tijdens de vorige punctie zouden ze de door de baarmoeder en stukje darm moeten prikken en dat willen ze niet doen ... Wegens verhoogde kans op ontstekingen !