Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet: om 13uur was hier de eerste bezichtiging en nu heeft de buurvrouw het compleet voor ons verpest. De makelaar belde net dat ze het dakterras op kwam toen ze er stonden en heel onaardig zei dat het dakterras absoluut niet dicht gemaakt mocht worden. Dat mag dus wel, maar dat wil ze niet. Maar tegen ons is ze er ook al over tekeer gegaan en nu dus tijdens een bezichtiging. Ik schaam me kapot! Ze was er ook de hele tijd blijven staan. De makelaar was verbaasd, hij had al wat meegemaakt, maar dit is absoluut niet bevorderlijk voor de verkoop. Nu ik het zo typ lijkt het wel of het niet echt gebeurd is, ik ben ook zo verbaasd en verdrietig. Laatst heb ik al een topic geopend over de buurvrouw en toen had ik niet verwacht dat het nog gekker kon. Volgens mij is er iets niet goed met dr, anders doe je toch niet zo? Maar ik ben woest en ga nu absoluut niet naar haar toe. Mijn man zit op zn werk en is pas om 18 uur thuis. Ik ga zo maar weg met mn dochter, wil hier niet meer zijn. Wat kunnen we doen? Ze werkt niet, dus we kunnen geen bezichtiging plannen als ze weg is. Als er ooit nog een bezichtiging komt .
Proberen bezichtigingen te plannen tijdens regen? Is dan weer iets minder wenselijk voor het gevoel dat mensen krijgen tijdens een bezichtiging, maar de kans dat de buurvrouw zich ermee gaat bemoeien is dan wel veel kleiner, denk ik.
Wat? Daar zou ik ook niet blij mee zijn. Ik zou zeggen dat als ze dat nog een keer doet jullie het dakterras helemaal dicht laten maken. En heeft ze familie die je op de hoogte kan brengen?
Ik zou het dakterras deze week nog dichtmaken. Zo heb je geen last meer van een meekijkende buurvrouw en kan ze ook niet meer zeuren dat het niet dichtgemaakt mag worden, want dat is ie al!
Ik wil het dakterras inderdaad helemaal dicht gaan maken. Maar grote kans dat ze gaat flippen als ze dat ziet. Vanavond maar eens goed met mijn man over hebben. En hij heeft de makelaar gebeld. Hij vroeg ook of ze niet op vaste tijden weg is . En als mensen het kopen, dan vond hij het wel verstandig om te benoemen dat de buurvrouw het niet dicht wil, maar dat het wel mag.
Dit zou ik ook doen. Je bent het helaas wel verplicht naar kopers te benoemen als er problemen met je buren zijn.
Dit zou ik ook doen. En daarnaast, als zoiets nog een keer voorkomt, echt een hartig woordje met haar praten.
Heeft ze er een goede rede voor dat ze het niet dicht wilt hebben? Ken jullie situatie natuurlijk niet maar als ik buren zou hebben die van alles dicht gaan bouwen en ik dan bijv helemaal geen zon meer op mijn terras zou hebben dan zou ik daar op zijn zachts gezegd ook helemaal niet blij mee zijn.
Buurvrouw dreigen dat als het niet verkocht wordt op korte termijn dat jullie dat terras gaan overkappen/dichtmaken
wat is de reden dat je buurvrouw dit niet wilt? Ik zou het gesprek aan gaan met haar en vragen waarom zij zo doet en aangegeven hoe je je voelt tav de bezichtiging. Dit voordat je gaat dicht maken/dreigen oid.. het laatste zal je situatie zeker niet beter maken en misschien eerder escaleren
Wat enorm balen! Ik herken het probleem idd van een eerder topic. Kun je de buurvrouw niet aftroeven door het zelf alvast dicht te maken? Al is het met hele simpele schutting-panelen. Dan is het al dicht, heeft zij dat niet meer als argument en kan zij niet meekijken tijdens een bezichtiging.
Lekker een stel hoge coniferen ervoor zetten...daahaaag buuf! Maar eigenlijk zou ik het gewoon helemaal dichtmaken. Wat raar dat ze zo bij een bezichtiging doen. Waarom wil ze het niet dicht?
Ik zou de buurvrouw bij de volgende bezichtiging meenemen naar een knus cafe. Kunnen je onder het genot van een bakje koffie bespreken dat je het dakterras volledig dicht gaat bouwen
Oh daar zou ik meteen korte metten mee maken. Hup, dicht dat dakterras En als ze gaat flippen doet ze dat tegen jullie en niet meer tegen mensen die komen kijken. Dat zou mij dus echt een worst zijn, want je gaat toch verhuizen. Ik zou werkelijk waar 's avonds nog naar de Hornbach rijden. kamajaja, jippiejippie jee